Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@03:00:11 GMT

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۴۷۰۵

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری منصوب شد

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در حکمی، پژمان قضائی‌پور را به‌عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری منصوب کرد.
به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، احمد محمدی در این حکم، همچنین از زحمات محسن دهانزاده، سرپرست پیشین شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، قضائی‌پور، مدیرعامل جدید شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری دانش‌آموخته مهندسی شیمی با گرایش طراحی فرآیندهای صنایع نفت از دانشگاه علم و صنعت است.
وی با 29 سال سابقه کار در صنعت نفت، پیش‌تر عهده‌دار مسئولیت‌های متعددی از جمله مدیریت امور فنی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون بوده است.
احمد محمدی در آیین معرفی قضائی‌پور بر رویکرد همیشگی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب مبنی بر کمک به توسعه زیرساخت‌ها و اقدام‌های مرتبط با مسئولیت‌ اجتماعی در مناطق پیرامون تأسیسات در کنار وظیفه اصلی شرکت که تولید ایمن و پایدار انرژی کشور است، تأکید کرد و گفت: مدیریت عمران مناطق نفت‌خیز در شرکت ملی نفت ایران اختصاص بودجه‌های کمکی صنعت نفت به طرح‌های عام‌المنفعه را پیگیری می‌کند و در همین راستا، در چند سال اخیر حدود 1800 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های مختلف زیربنایی، آموزشی، بهداشتی و... در استان خوزستان منظور شده که تاکنون 75 درصد این مبلغ براساس پیشرفت پروژه‌ها به دستگاه‌های اجرایی استان تخصیص یافته است.
وی نقش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری را در شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بسیار مهم خواند و افزود: راهبری بخش مهمی از کریدور اصلی صادرات نفت خشکی کشور به‌عهده این شرکت است.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری یکی از پنج شرکت تابع شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به‌شمار می‌رود که ظرفیت تولید روزانه نفت آن بیش از 600 هزار بشکه است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 

رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: این شرکت به منظور ارائه خدمات پایدار به مشترکین و تامین برق اضطراری برای تاسیسات مهم اقدام به تامین ۱۶ دستگاه مولد برق اضطراری با ظرفیت ۴۳۰۰ کیلو وات نموده است.
 نعیمی افزود: این ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور ثابت و در تاسیسات مهم شرکت در مدار بهره برداری قرار گرفته است. 
وی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب استان به منظور استفاده از انرژی‌های پاک و کاهش مصرف در ساختمان‌های اداری خود دو نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۲۵ کیلو وات احداث نموده است؛ این دو نیروگاه از سال ۹۴ در مدار بهره برداری قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • سد شهید لشگری نهب آماده بهره برداری
  • آسیاتک ابتدای شهریور از ۵۵۰مرکز داده پیام بهره‌برداری می‌کند
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • احداث ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس در تهران تا پایان شهریور ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت تا پایان تابستان امسال
  • ۱۴ جایگاه عرضه سوخت مایع در منطقه فارس به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی