Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بیجار از توزیع یک‌هزار بسته معیشتی بین آسیب دیدگان کرونا در این شهرستان خبر داد.

منصور عباسی رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان به نقش مهم و تاثیرگذار هیئات مذهبی در ایام شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: هیئت‌های مذهبی در کمک‌رسانی در ایام شیوع بیماری کرونا نقش پررنگی ایفا کردند و بسیاری از تشکل‌های مردم نهاد در کنار هیئت‌های مذهبی پیشگام در این عمل صالح بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با انجام این کارها و کمک به همنوعان می‌توانیم نشان دهیم که هیئت‌های مذهبی همواره همراه مردم هستنند.

 

عباسی از کمک‌های مومنانه به مردم شهرستان بیجار اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از یک‌هزار بسته کمک معیشتی و جیره خشک با ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان به مردم نیازمند شهرستان بیجار اهدا شده است.

 

وی تاکید کرد: هیئت‌های مذهبی همواره همراه و یاریگر مردم بوده‌اند و اکنون نیز در این شرایط سخت سعی شده تا به مردم هرچند با سهم کوچکی کمک شود.

 

رئیس شورای هیئات مذهبی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت اشاعه فرهنگ دینی و مانوس کردن مردم با قرآن در ایام کرونا اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط حال حاضر و تعطیلی مساجد ما توانسته‌ایم از طریق فضای مجازی ارتباط دو سویه‌ای با مخاطبان داشته باشیم و به انتشار مطالب دینی و آیینی بپردازیم.

 

وی اضافه کرد: در شرایط حال حاضر و با توجه به اینکه هیئت‌های نمی توانند همچون گذشته مراسم دینی و مذهبی را برگزار کنند سعی شده تا در فضای مجازی و با تشکیل گروه‌های مختلف برنامه و فعالیت‌های دینی انجام بگیرد و به نشر ارزش‌های دینی کمک شود.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته معیشتی هیئات مذهبی شهرستان بیجار هیئت های مذهبی شهرستان بیجار هیئات مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین

عادل شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در حاشیه این بازدید گفت : تولیدکنندگان فعال در بخش بسته بندی محصولات کشاورزی ، باید برای به روز کردن نوع خدمات خود تلاش کنند.

شهرزاد افزود: بسته بندی میوه از موضوعات مورد توجه در کشور چین، و یکی از مشکلات ما در کشور ، بویژه در هرمزگان است که به شدت به آن روبرو هستیم.

وی گفت : واحدهای صنعتی فعال استان در زمینه تولید سبدهای بسته بندی، توانمندی ارائه این شکل و نوع از بسته بندی را در هرمزگان دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افزود: از شیوه حمل و نقل ویژه میوه و تره بار این محل بازدید شد و می توانیم این روش را به عنوان یک الگو در استان اجرا کنیم.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز در این بازدید گفت: واحدهای سبدسازی و یونولیت سازی استان که در بازدید امروز ما را همراهی کرده بودند از نحوه بسته بندی میوه و تره بار ایده گرفتند.

قاسمی افزود : هرمزگان بعنوان استان مرزی، می تواند با اصلاحاتی در امر بسته بندی ویژه میوه و تره بار، به نتایج مطلوبی در امر صادرات غیرنفتی استان دست یابد. 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند