Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در مرحله چهارم جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۲ اسفندماه تیم شهدای قشقایی شیراز در ورزشگاه آزادی کامیاران رودرروی آوالان کامیاران قرار می گیرد.

داریوش هرمزی سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز، گفت : تیم آوالان نماینده شایسته خطه کردستان است که در این چندسال ثبات خوبی در لیگ دسته دوم‌ فوتبال کشور داشته و از بازیکنان خوبی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ، بیان کرد: بازی ما از چند حیث دارای اهمیت است یکی اینکه در چند هفته گذشته لیگ دسته یک فوتبال شرایط خوبی داشته و از جهت دیگر در دوره های گذشته جام حذفی با حذف تیم پرسپولیس توانست نامی برای خود دست و پا کند و باز هم این تیم در اندیشه تاریخ سازی و شگفتی سازی در جام حذفی است.

هرمزی، تصریح کرد: بازی آسانی مقابل آوالان کامیاران در پیش نداریم و  دیدار دشواری پیش رو ما خواهد بود اما انظار می رود با نمایش خوب بازیکنان درون زمین بتوانیم باعث خوشحالی طرفداران شویم.

سرمربی تیم شهدای قشقایی شیراز، ادامه داد: مسئولان فارس نیاز دارند به فوتبال ورود کنند که  انگار نه انگار تیم های ورزشی می توانند نقش مستقیمی در نشاط اجتماعی و روانی مردم داشته باشند و برایشان این موضوع اهمیت ندارد که اگر داشت تاکنون سراغی از تیم قشقایی می گرفتند.

او ، افزود: خوشحالیم که رسانه ها را داریم و این ها تنها ابزار حمایتی ما در نیم فصل نخست لیگ دسته یک فوتبال بوده و ما به وجودشان به عنوان یار دوازدهم می بالیم.

هرمزی، اضافه کرد: برای دیدار با اتحاد کامیاران هادی خادم کاپیتان تیم قشقایی ، محمد آژیر ، صابر محمدی و مصطفی کیانی را بدلیل مصدومیت در اختیار نداریم و قشقایی با تمام ظرفیت وارد این مسابقه نمی شود اما با تمام قوا و استفاده از بازیکنانی که در لیگ دسته یک فرصت کمتری برای بازی داشتند مقابل نماینده کردستان قرار می گیریم.

شهدای قشقایی شیراز در مرحله سوم جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور با تک گل مرتضی سنجانکی موفق شد فولاد نوین اهواز را مغلوب کند و جواز حضور در دور چهارم این مسابقات را کسب کند.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان لیگ دسته یک فوتبال شهدای قشقایی شیراز جام حذفی لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»

اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر» واکاوی می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «فوتبال برتر» امشب با بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

بازیکنان و سرمربی تیم ملی فوتسال بعد قهرمانی در رقابت‌های جام ملت‌ها، مهمان امشب برنامه خواهند بود.

«فوتبال برتر»؛ دوشنبه‌ها حوالی ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • سرآغاز کوچ عشایر قشقایی از قشلاق به ییلاق
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود