Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حذف تیم های فوتبال یوونتوس و سویا و صعود ۲ تیم پورتو و بورسیا دورتموند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و دیدار‌های روز چهارشنبه و بازی برگشت مرحله یک شانزدهم بین پاری سن ژرمن و بارسلونا و لیورپول مقابل لایپزیگ از برجسته‌ترین  عناوین روزنامه‌های ورزشی بین المللی است که امروز  چهارشنبه منتشر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه‌ها همچنین به دیدار به تعویق افتاده بین اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو در لالیگای اسپانیا و آینده برونو فرناندز در منچستر یونایتد پرداختند.

روزنامه  اسپانیایی مارکا

این روزنامه متمرکز بر دیدار اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو در لالیگای اسپانیا  شد و نوشت: "صدرنشین در حال بازی است تا اختلاف را بیشتر کند. "

مارکا همچنین در مورد تیبو کورتوای بلژیکی، دروازه بان رئال مادرید نوشت: "رئال مادرید تیبو کورتوا است".

این روزنامه همچنین به حذف سویا از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بورسیا دورتموند توجه کرد و نوشت: "سویا قهرمانانه با هالند درگیر می‌شود".

این روزنامه همچنین به دیدار پاری سن ژرمن و بارسلونا در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی پرداخت و نوشت: "گفته نمی‌شود که شما تلاش نکرده اید. "

اسپورت

این روزنامه به دیدار پاری سن ژرمن برابر بارسلونا در بازی برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان پرداخت و نوشت: "بیایید خواب ببینیم" و "نیمار رسماً غایب است. "

این روزنامه همچنین در مورد حذف سویا مقابل بورسیا دورتموند و صعود  پورتو با برتری برابر یوونتوس  نوشت: "هالند افراطی  است" و "پورتو پس از بازی‌های جذاب دیگر یوونتوس را ناک اوت کرد. "

این روزنامه به تعویق دیدار اتلتیکو مادرید برابر اتلتیک بیلبائو در لیگ اسپانیا علاقه‌مند بود و نوشت: "بارسلونا در لالیگای اسپانیا نیز بازی می‌کند. "

روزنامه موندو دیپورتیوو

این روزنامه به دیدار بارسلونا و پاری سن ژرمن در بازی برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان پرداخت و نوشت: "هیچ چیز غیرممکن نیست".

موندو دیپورتیوو همچنین در مورد حذف سویا مقابل بوروسیا دورتموند و یوونتوس  برابر پورتو  نوشت: "هالند سویا را منفجر می‌کند و پورتو یوونتوس را از بین می‌برد. "

این روزنامه به دیدار به تعویق افتاده اتلتیکو مادرید برابر اتلتیک بیلبائو در لالیگای اسپانیا علاقه‌مند بود و نوشت: "صدرنشین اعتماد به نفس پیدا می‌کند. "

روزنامه آ اس

این روزنامه به دیدار پاری سن ژرمن و بارسلونا در بازی برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان پرداخت و نوشت: "همه نگاه‌ها به ام‌باپه است."

آ اس همچنین در مورد حذف سویا مقابل بورسیا دورتموند پس از تساوی ۲ - ۲ در بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی نوشت: "سویا ایستاده می‌میرد".

این روزنامه علاقه‌مند به دیدار اتلتیکو مادرید برابر اتلتیک بیلبائو بود  و نوشت: "اتلتیکو از پیشرفت خود محافظت می‌کند".

سان

این روزنامه روی برونو فرناندز پرتغالی، ستاره منچستر یونایتد و آینده وی متمرکز شد و نوشت: "فرناندز قبل از تعهد به یک قرارداد بلند مدت جدید، خواستار تضمین در مورد برنامه‌های منچستریونایتد است. "

سان همچنین در مورد یورگن کلوپ آلمانی، سرمربی لیورپول که قرار است به تیم ملی آلمان بپیوندد نوشت: "عشق جدید یورگن؟ "

این روزنامه از ستاره آمریکایی چلسی، کریستین پولیشیچ حمایت کرد و نوشت: "پولیشیچ در حال برنامه ریزی است که از تیم برود. "

روزنامه فرانسوی  L'Equipe

این روزنامه به دیدار پاری سن ژرمن و بارسلونا در بازی برگشت مرحله یک شانزدهم لیگ قهرمانان پرداخت و نوشت: "حسابی که باید تسویه شود. "

اکیپ همچنین در مورد حذف یوونتوس به دست پورتو صحبت کرد و نوشت: "پورتو یوونتوس را شوکه کرد".

این روزنامه به تیم المپیک مارسی و دپارتمان هنری جدید آن علاقه‌مند است.

روزنامه  ایتالیایی La Gazzetta dello Sport

این روزنامه به حذف یوونتوس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل پورتو تمرکز کرد و نوشت: "یوونتوس تاریک‌تر از همیشه".

گازتا همچنین به اینترمیلان، صدرنشین لیگ سری آ ایتالیا علاقه‌مند شد و نوشت: "توسعه برنامه ها. هررا، تراپاتونی و مورینیو: کونته  افسانه اینتر است."

بیشتر بخوانید

آب و جاروی لاپورتا در بارسلونا/ آزمایش جهنمی برای اینتر میلان/ دربی بی برنده در مادرید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عناوین روزنامه ها روزنامه های ورزشی بین المللی بارسلونا در بازی برگشت مرحله یک پاری سن ژرمن و بارسلونا دیدار پاری سن ژرمن روزنامه به دیدار مرحله یک هشتم نهایی لالیگای اسپانیا اتلتیک بیلبائو بورسیا دورتموند اتلتیکو مادرید علاقه مند حذف سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب

تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ و در حضور سردار آزمون برابر اودینزه به برتری رسید.

به گزارش مشرق، در دیدار معوقه هفته سی و دوم «سری آ» ایتالیا، شامگاه پنج شنبه از ساعت ۲۱:۳۰ تیم‌های فوتبال «رم» و «اودینزه» به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک رم به پایان رسید.

بازی این دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه ۷۱ ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی یک به یک ادامه پیدا خواهد ‏کرد.‬ در این دیدار که به میزبانی اودینزه برگزار شده بود در دقیقه ۲۳ «روبرتو پریرا» موفق شد تیم میزبان را پیش بیندازد اما «روملو لوکاکو» در دقیقه ۶۴ بازی را به تساوی کشاند.

نکته قابل توجه این است که سردار آزمون در دیدار نیمه تمام ۲ تیم حتی در لیست رم هم حضور نداشت اما در این بازی به طور فیکس در ترکیب رم بازی کرد.

آزمون در دقیقه ۸۴ فرصت بسیار مناسبی به دست آورد و در حالی که توپ در اختیار مدافع حریف بود با یک پرس سریع توانست توپ را از حریف برباید و در موقعیت تک به تک قرار بگیرد اما واکنش سریع دروازه بان اودینزه مانع از گلزنی این مهاجم ایرانی شد.

اما در دقیقه ۵+۹۰ «برایان کریستانته» موفق شد گل برتری رم را به ثمر برساند تا این دیدار با برتری شاگردان «ده روسی» به پایان برسد.

دیگر خبرها

  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • عکس‌| شادی ویژه سردار از برد دراماتیک رم
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏