Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ‌خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد به دلیل شرایط ناشی از شیوع کرونا و زیر ساخت ها، شرایط فدراسیون فوتبال ایران برای میزبانی سخت است و به همین دلیل کشورمان میزبان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، بحرین از شانس بالایی برای میزبانی در گروه ایران برخوردار است.

بیشتر بخوانید

تلاش فدراسیون فوتبال برای حضور ۲ لژیونر در اردوی تیم ملی

ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ با تیم‌های  بحرین، عراق، کامبوج و هنگ کنگ همگروه است و درحال حاضر با کسب ۶ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

این مسابقات در خرداد ماه برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مقدماتی جام جهانی میزبانی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ ایروان در سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در همین سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان امریکا بود. علاوه بر دو رویداد فوق، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بوینوس آیرس پایتخت آرژانتین داده شد.

محمد جلود رییس IWF از انتخاب میزبان رویداد‌های جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرده و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه ریزی بهتر برای برگزاری آنها دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده، اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویداد‌های مهم کسب سهمیه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • عیدیان راهی فینال شد
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید