Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، هیأت رژیم صهیونیستی که به ریاست «الی کوهن» وزیر اطلاعات این رژیم به مصر سفر کرده است، در نشستی با مسئولان این کشور در شرم الشیخ که بزرگ‌ترین نشست دوجانبه طی ۲۰ سال گذشته بود، شرکت کرد.

رسانه‌های اسرائیلی نوشتند که این نشست استثنایی با حضور ۶۰ بازرگان اسرائیلی و مصری متخصص در زمینه‌ صنایع مختلف و مسئولان دولتی مصر و رژیم صهیونیستی برگزار شد که هدف از آن توسعه همکاری اقتصادی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الی کوهن که ریاست هیأت اسرائیلی در این نشست را بر عهده داشت، گفت که شرم‌الشیخ امن‌ترین منطقه مصر برای اسرائیلی‌هاست.

وی افزود که این نشست علنی دو سال پس از گفت‌وگوهای محرمانه برگزار می‌شود و در آینده نیز این دیدارها با هدف افزایش حجم مبادلات تجاری به بیش از یک میلیارد دلار در سال، ادامه خواهد داشت.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در این خصوص نوشت که این نشست بنا به درخواست مصر برگزار شد و الی کوهن نیز با سرتیپ «ناصر فهمی» معاون وزیر اطلاعات مصر دیدار کرد.

فهمی تأکید کرد که مصر به تقویت همکاری با اسرائیل در تمامی زمینه‌ها اهتمام دارد و تلاش‌ها برای تقویت روابط دوجانبه اقتصادی در آینده ادامه خواهد داشت.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج الجدید»، فهمی به منظور تضمین استمرار گردشگری و ساخت دیوار امنیتی بزرگ به طول ۴۳ کیلومتر در راستای مبارزه با تروریسم و آزادی دریانوردی در دریای سرخ، توضیحاتی درباره نظام امنیتی شرم‌الشیخ به کوهن داد.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی شرم الشیخ مصر الی کوهن شرم الشیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «سندپژوهی و سندشناسی؛ چالش‌ها و چشم‌اندازها» به مناسبت روز اسناد ملی روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت توسط پژوهشکده اسناد معاونت پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

در این نشست تخصصی، عمادالدین شیخ‌الحکمایی، سوسن اصیلی و رضا فراستی، از سندپژوهان و متخصصان در امر سندپژوهی درباره موضوعاتی چون «ایجاد بانک دیجیتال اسناد ایرانی: یک ضرورت ملی»، «سندشناسی و سندپژوهی: بررسی تاریخی، تداخل معنایی و آسیب علمی»، و «ضرورت توسعه استاندارد ملی توصیف و الزام آرشیوها به رعایت آن» حضور داشته و به ارایه نکاتی می پردازند.

این برنامه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ در سالن اجتماعات ساختمان گنجینه اسناد ملی ایران برگزار می شود.

کد خبر 6096452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • شکست شمشیرباز اول جهان در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • شکست شمشیرباز اول رنکینگ جهانی در فینال مسابقات جایزه بزرگ سئول
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود
  • دومین نشست «عصابیفکن» برگزار شد
  • روایت رسانه عبری از پیامدهای منفی اعتراضات دانشجویی
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • درخواست الجزایر برای نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی غزه