Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در حال حاضر تعداد ۲۷ پروژه عملیات اجرایی توسعه شبکه توزیع، خطوط تغذیه و نصب انشعاب برای گازرسانی به شهر، روستا و صنایع باقیمانده در سطح استان فعال هستند.

«عباس شمس اللهی» با اعلام این خبر، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این پروژه‌ها در زمینه توسعه گازرسانی، تکمیل گازرسانی روستاهای باقیمانده که مهمترین آن گازرسانی به روستاهای شهرستان چوار در دو فاز و گازرسانی به شهر «پهله» بخش زرین آباد در شهرستان دهلران به عنوان آخرین شهر فاقد گاز در استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه با اتمام این پروژه ها، درصد جمعیت بهره مند شهری استان از نعمت گاز طبیعی به  ۱۰۰ درصد و در روستاها به ۹۷ درصد خواهد رسید، گفت: به منظور نظارت و رصد بیشتر پروژه ها، علاوه بر بازدیدهای روزانه و هفتگی مدیران ستادی از پروژه ها، از ابتدای امسال تعداد ۲۷ جلسه کنترل پروژه توسط اعضای کنترل پروژه به منظور بررسی میزان پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه ها انجام شد که خروجی آن باعث افزایش راندمان کاری در این پروژه ها شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: با الگو برداری از چندین شرکت گاز استانی با سابقه در حال جاری سازی نرم افزار کنترل پروژه برای برنامه ریزی جامع و قوی تر جهت رسیدن به اهداف کلان و ارتقا جایگاه سازمانی این شرکت و نظام مند کردن سیستم کنترل پروژه هستیم.
شمس‌اللهی خاطرنشان کرد: ثبت و کنترل تمامی پروژه های شرکت به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه در برنامه و فرمت های طراحی شده این شرکت انجام و همزمان نیز در دو سامانه متمرکز "سورین" و "سگال" شرکت ملّی گاز ایران ثبت می شوند تا ضمن رصد و کنترل دقیق زمان اجرا و خاتمه آنان، تلاش  شود در کمترین و حداقل زمان ممکن، اجرایی شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی منطقه ایلام شرکت گاز استان کنترل پروژه پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی

جمشید درستکار مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی گفت: قرار است امسال ۲۳۷ روستای استان از نعمت‌گازطبیعی بهره‌مند شوند که در صورت تحقق این موضوع، تقریبا روستا‌های بالای ۲۰ خانوار قابل گازرسانی را در شرف اتمام خواهیم داشت.

وی افزود: روند گازرسانی در آذربایجان‌غربی تداوم دارد چنان که در حال حاضر، ۱۱۷ طرح به طول ۱۴۰۰ کیلومتر شبکه‌گذاری در مرحله اجرا است.

درستکار با اشاره به طرح گازرسانی شهری، روستایی و صنایع در استان، افزود: پارسال ۳ طرح شهری، ۲۴۳ طرح روستایی و ۶۲ طرح صنایع به اتمام رسیده و مشعل‌گاز در آنها روشن شده است.

مدیر مهندسی و اجرای طرح‌های شرکت‌گاز آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مجموع طول شبکه این طرح‌ها ۱۳۱۴ کیلومتر بود که با صرف اعتباری بیش از هزار و ۶۰۵ میلیارد تومان به سرانجام رسیده تا ۱۹ هزار و ۵۰۰ خانوار در آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی بهره‌مند شود.

پارسال ۵۷ مورد ایستگاه در سطح استان نصب شد و مجموع ایستگاه‌های موجود آذربایجان‌غربی به هزار و ۱۲۹ عدد برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • فعال کردن گشت پیشگیری از غرق شدگی در استان ایلام
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • سبدی از اقدامات فنی، فرهنگی، زیرساختی، عمرانی و برقی در مجتمع گردشگری صفه
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی