Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله عابدینی گفت: آنها که تلاش می کنند افتخارات ایران منهای اسلام را بسته بندی کرده و فرهنگ سازی کنند، دارند کار رضاخان و معاویه را انجام می دهند و بنایشان این است اسلام زدایی کنند که این کار به معنای برگشت به دوران جاهلیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در جلسه شورای فرهنگ عمومی که امروز (چهارشنبه ۲۰ اسفند) در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: بعثت پیامبر رحمت، حریت و آزادگی، پیامبر علم و دانش، حکمت و معرفت، پیام آور کرامت انسانی و پیامبر همه عصرها و نسل ها را تبریک می گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: پیامبر گرامی اسلام با جهل و گمراهی مبارزه کردند، پیامبر مواردی را به ما آموخت که بسیار مهم است و در واقع آنچه اسلام آورده چیزی نیست که تجربه بشری به آن برسد و این فقط کار خداست و این موارد را فقط باید از طریق وحی آموخت.

 

وی عنوان کرد: خداوند متعال به وسیله پیامبر اکرم (ص) هم انسان ها را هدایت کرد و هم از جهل و نادانی نجات داد بنابراین قبل از پیامبر را دوران جاهلیت می گویند.

 

آیت الله عابدینی اعلام کرد: پیامبر (ص) برای بشریت آزادگی و حریت آورده است، و پیامبر آمد قل و زنجیر از افکار و اندیشه های خرافه پسند و خرافه پرست را باز کند و نشان داد انسان ها باید فقط خدای یگانه را بپرستند و حتی در برابر انسان ها هم نباید سر ذلت خم کنند.

 

وی تأکید کرد: پیامبر (ص) می خواهد امت او همین کارها را انجام دهند و سردار سلیمانی ها رسالت پیامبر را دنبال کردند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: احیای کرامت انسانی از دیگر مواردی است که پیامبر (ص) برای انسان ها به جای گذاشت، پیامبر آمدند دوره جاهلیت را باطل کردند.

 

وی توضیح داد: امثال رضاخان آمدند دوره جاهلیت را باردیگر در عصر ما ایجاد کنند و امروز هم تهاجم فرهنگی در قالب های مختلفی نظیر سند۲۰۳۰ که برای ما ارسال می شود هدف مشترکی دارد و می خواهد ما به جاهلیت قبل از اسلام برگردیم.

 

آیت الله عابدینی افزود: آنها که تلاش می کنند افتخارات ایران منهای اسلام را بسته بندی کرده و فرهنگ سازی کنند، دارند کار رضاخان و معاویه را انجام می دهند و بنایشان این است اسلام زدایی کنند که این کار به معنای برگشت به دوران جاهلیت است.

 

وی اضافه کرد: ما موسس مبانی فرهنگی نیستیم و حق نداریم وارد کننده مبانی فرهنگی هم از جای دیگر باشیم، بلکه هنر ما باید این باشد سرمایه ها و دارایی های بی نظیر و بی بدیلی را که داریم کشف کنیم و سر سفره مردم آوریم و علمای دینی باید کاشف این حقایق برای مردم باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطر نشان کرد: سند بالادستی ما اصول و مبانی قرآنی و میراث پیامبر و آل پیغمبر است، ما الگوسازی برای مقصد صدور دین می کنیم و الان هم رهبری همین نگاه را مطالبه دارند و فرمودند انقلاب مان را به همه جهان صادر می کنیم و برای این منظور باید الگوی تمدن اسلامی داشته باشیم.

 

وی بیان کرد: انتظار ظهور منجی عالم بشریت سند هویت ما است و عاشورا و اربعین نشان و آدرس ماست که با آن تمدن آینده را می سازیم و فرهنگ عمومی مان با این نشانه ها ساخته می شود.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان قزوین تمدن اسلامی فرهنگ سازی انسان ها آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم

حاج عبدالله والی، مسئول کمیته امداد امام خمینی و نماینده امام در منطقه محروم بشاگرد بود که با هدف انسان سازی و فقرزدایی به بشاگرد هرمزگان رفت و در مدت ۲۳ سال در آنجا خدمات ارزنده‌ای را انجام داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • پیامبر منطقه محروم بشاگرد کیست؟! + فیلم
  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟ (فیلم)
  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی