Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@19:22:07 GMT

دستگیری عامل درگیری با سرباز پلیس راهور در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۵۳۹۷

دستگیری عامل درگیری با سرباز پلیس راهور در اصفهان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه تعرض و بی‌احترامی به مأموران پلیس، تضعیف امنیت است از دستگیری عامل درگیری با سرباز وظیفه این پلیس که در حال اعمال قانون خودروهای متخلف بود خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمدرضا محمدی، اظهار کرد: چند روز گذشته شاهد اتفاق ناگواری در یکی از معابر شهری کلانشهر اصفهان بودیم و طی آن متصدی یکی از واحدهای صنفی با سرباز وظیفه پلیس راهور استان که در حال اعمال قانون خودروهای متخلف که با پارک کردن در مقابله این واحد صنفی باعث مسدود شدن راست گرد خیابان شده بودند درگیر شده و وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از این اتفاق بررسی‌های لازم و تخصصی انجام گرفته و با تائید جرم حادث شده از سوی متصدی واحد صنفی شکایتی تنظیم و با حکم مقام قضائی فرد مذکور دستگیر شد.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه واحد صنفی مذکور نیز به علت عدم صلاحیت‌های لازم ترافیکی با حکم قضائی پلمب شد، تصریح کرد: پلیس در راستای احقاق حقوق شهروندان با خودروهایی که در مقابل راست گرد خیابان توقف کرده و باعث ایجاد راه بندان و نارضایتی در بین شهروندان شوند برخورد می‌کند.

سرهنگ محمدی با قدردانی از حمایت گسترده شهروندان از سرباز وظیفه پلیس اصفهان، اظهار کرد: سربازان، فرزندان این مرز و بوم هستند که شبانه‌روز برای امنیت ما جانفشانی می‌کنند و همه باید بدانیم که تعرض و بی‌احترامی به سربازان جوان، تعرض به امنیت و تضعیف آن است.

کد خبر 480489

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پلیس راهور رئیس پلیس راهور استان اصفهان دستگیری درگیری با سرباز وظیفه حکم قضایی اعمال قانون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند

به گزارش همشهری آنلاین،‌ سرهنگ فیروز کشیر ، درباره محدودیت ایجاد شده در این بزرگراه گفت: از بامداد امروز، شاهد بارش های شدیدی و در پی آن ایجاد گل و لای و ریزش رسوبات در بزرگراه شهید خرازی محدوده بعد از خیابان اردستانی هستیم.

وی افزود: از شهروندان درخواست می کنیم از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و وارد این اتوبان نشوند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: عوامل پلیس راهور در محل حضور دارند تا محدودیت ایجاد شده را مدیریت کنند. همچنین عوامل شهرداری برای رفع این موانع پای کار هستند.

به گفته کشیر، زمان پایان این محدودیت تردد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کد خبر 849086 منبع: ایسنا برچسب‌ها پلیس راهور - شهر خبر مهم باران تهران

دیگر خبرها

  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند