Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشمیری به بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی در جذب جوانان و نوجوانان در فعالیت های مساجد و تقویت معرفت دینی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عادله کشمیری» ظهر امروز (چهارشنبه ۲۰ اسفند) در مراسم تجلیل از ائمه جماعات، مدیران و فعالین کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان در مسجد الاقصی گلشهر گرگان ، اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی اقدامات خوبی در سطح کانون های فرهنگی رقم خورده و شاهد آن هستیم که در طرح ایران قوی استان گلستان جزو استان های برتر در برخی از شاخصه ها به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: این توفیق به همت تمامی فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد و دبیرخانه استانی رقم خورده است.

 

کشمیری متذکرشد: بارها و بارها شاهد تلاش شبانه روزی کانون مساجد بودیم تا بتوانند برخی از این اتفاقات را ثبت و گزارش کنند.

 

وی افزود: در کانون های مساجد کشور با تدابیری  که رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد داشتند قبل از آنکه بحث کرونا پیش بیاید از طریق راه اندازی سایت «بچه های مساجد» فعالیت های کانونی به صورت ارتباط مجازی گزارش گیری و ثبت می شد و بچه های مساجد می توانستند از این طریق نیز با یکدیگر ارتباط بگیرند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه به نظر می رسد که مسجد جای عبادت است اما در روایات می بینیم که  پیامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) در مسجد در جمعی می نشستند که در آن مباحثه علمی اتفاق می افتاد.

 

کشمیری متذکر شد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد مجهز به علم روز هستند و امیدواریم این کانون های مساجد بتوانند نسل جوان و کودک و نوجوانان را بیش از گذشته جذب فعالیت های مساجد کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: باید شرایطی فراهم شود که خانواده ها با خیال راحت فرزندان خود را به مسجد بسپارند و بدانند که فرزندان آنها در فضای مساجد مباحث قرآنی و معنوی را فرا می گیرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در پایان به بهره گیری از ظرفیت های فضای مجازی در جذب جوانان و نوجوانان در فعالیت های مساجد و تقویت معرفت دینی تاکید کرد.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: سالروز کانون های مساجد فعالیت مساجد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ماهواره و فضای مجازی فضای مجازی کانون های فرهنگی و هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند