Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@22:00:52 GMT

طرح "گرنت فناوری" در گلستان کلید خورد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۵۵۸۴

طرح 'گرنت فناوری' در گلستان کلید خورد

غفاری رئیس پارک علم و فناوری گلستان ددر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  گفت: به منظور زمینه‌سازی حرکت دانشگاه‌های کشور به سوی دانشگاه کارآفرین و حمایت از صاحبان ایده‌های فنّاور در راستای تولید نمونه اولیه (MVP)، پارک علم و فناوری گلستان با همکاری وزارت علوم و... از پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دارای ایده‌های فنّاورانه و بازارگرا در قالب گرنت جوانه حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: فاز اول این طرح تحت عنوان (طرح جوانه) مختص پایان نامه‌های کارشناسی ارشد (تا سقف حدود ۲۷ میلیون تومان) و رساله‌های دکتری (تا سقف حدود ۵۲ میلیون تومان) است و در مرحله اول این فاز گرنت تاد (توسعه اقتصاد دیجیتال) در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و یا کاربرد ان در علوم دیگر اجراء خواهد شد.


غفاری ادامه داد: دانشجویان تحصیلات تکمیلی در رشته‌های مرتبط با فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌توانند با ثبت‌نام در طرح گرنت جوانه (تاد) تا تاریخ ۲۳ اسفندماه از حمایت‌های این طرح برای انجام پروژه‌های خود در قالب پایان‌نامه‌های فناورانه و رساله‌های بازارگرا برخوردار شوند.

او گفت: اعتبار این طرح از طریق صندوق پژوهش استان به عنوان کارگزار پرداخت خواهد شد و مبلغی که در مجموع پرداخت می‌شود یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.


رئیس پارک علم و فناوری گلستان ادامه داد: پارک گلستان به عنوان یکی از ۱۹ پارکی است که برای اجرای این طرح انتخاب شده است.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پارک علم و فناوری طرح گرنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد

یونس خلیلی رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری فلارد گفت: آفت جوانه خوار بلوط به جان جنگل‌های بلوط شهرستان فلارد افتاده و موجب شده است جنگل بلوط این شهرستان در معرض خطر و آسیب جدی قرار گیرد.

وی افزود: در همین راستا با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مبارزه با این آفت در شهرستان فلارد از ۱۶ فروردین امسال آغاز شد.

بیشتر بخوانید

تداوم اجرای طرح مبارزه با آفت جوانه خوار در جنگل های زاگرس

خلیلی گفت: طغیان آفت جوانه خوار بلوط باعث کاهش رویش، زوال جنگل، تغییر در زادآوری و توالی و حتی باعث مرگ و میر درختان می‌شود.

وی اضافه کرد: لارو‌های ابتدایی این آفت در اوایل فصل بهار وارد جوانه‌های بلوط می‌شوند و از آن تغذیه می‌کنند در حالی که لارو‌های رشد کرده و بزرگ شده، از برگ‌ها تغذیه می‌کنند تا جایی که درختان در اواخر بهار کاملا عاری از برگ می‌شوند.

خلیلی ادامه داد: برای حفاظت و صیانت از جنگل‌های بلوط، کار مبارزه با این آفت در سطح ۶۶۷ هکتار از جنگل‌های بلوط فلارد در بخش‌های مرکزی و امامزاده حسن با ۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات استانی از ۱۶ فروردین امسال آغاز شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • مبارزه با طرح آفت جوانه خوار درختان بلوط در فلارد
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران
  • اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران افتتاح می‌شود
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • تفاهم‌نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • تفاهم نامه اجرای فیبر نوری بیرجند امضا شد
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان