Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@18:09:20 GMT

انفجار منزل مسکونی در سقز دو مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۵۶۰۲

انفجار منزل مسکونی در سقز دو مصدوم برجای گذاشت

ایسنا/کردستان مدیرعامل سازمان آتش نشانی سقز گفت: انفجار در زیرزمین منزلی مسکونی در بلوار وحدت سقز منجر به مصدومیت ۲ نفر شد.

امیر مرادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعتی قبل و طی تماس تعداد زیادی ازسقز شهروندان و گزارش انفجار و آتش سوزی در منزلی مسکونی در بلوار وحدت ۲ تیم از ایستگاه‌های مرکزی و شماره ۲ سریعا به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی عنوان کرد: با حضور عوامل آتش نشانی در محل و اعلام ساکنین در منزل مبنی بر حضور ۲ نفر در محل انفجار، همزمان با اطفا حریق عملیات نجات ۲ فرد گرفتار در زیرزمین محل حادثه آغاز شد.

وی اعلام کرد: با خروج ۲ مصدوم حادثه دیده و حضور عوامل اورژانس ۱۱۵ مصدومان به بیمارستان امام خمینی منتقل و عملیات آواربرداری و ایمن سازی محل به انجام رسید.

مرادی علت حادثه را نامعلوم و منوط به گزارش کارشناسان این سازمان اعلام کرد و یادآور شد: بعلت شدت انفجار سقف انبار ریزش و به یک دستگاه سواری پژو در حیاط منزل مسکونی خسارات زیادی وارد و موج شدید انفجار موجب شکسته شدن شیشه‌های منازل اطراف شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجار استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز

به گزارش خبرگزاری مهر، شاپور باقری اظهار کرد: ساعت ۲۳ و ۱۰ دقیقه شامگاه جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه، یک ساختمان دو واحدی در کوی ملت اهواز به دلیل گودبرداری غیر اصولی در زمین مجاور و آب‌گرفتگی ناشی از ریزش باران، دچار تخریب شد.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر اهواز بلافاصله پس از اعلام خبر حادثه از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات، به محل حادثه اعزام شدند.

باقری گفت: با انجام ارزیابی‌های اولیه و تثبیت صحنه حادثه، این حادثه تلفات جانی نداشت.

رئیس جمعیت هلال احمر اهواز خبر داد: پس از ایمن‌سازی صحنه حادثه، این عملیات در ساعت ۲۰ دقیقه بامداد امروز پایان یافت.

کد خبر 6096390

دیگر خبرها

  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان