Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@23:37:09 GMT

انتشار «کلیله و دمنه منظوم»

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۵۷۰۸

انتشار «کلیله و دمنه منظوم»

«کلیله و دمنه منظوم» توسط حسینعلی مددی راهی بازار کتاب شده است.

به گزارش ایسنا، جعفر محمدی واجارگاهی مدیرمسئول انتشارات شب چله از منظوم شدن کلیله و دمنه در کتاب گهرنامه خبر داد و گفت: حسینعلی مددی، دبیر بازنشسته ادبیات فارسی شهرستان جیرفت کرمان «کلیله و دمنه» را با زبان ساده منظوم کرده و این کتاب در ۶۲۴ صفحه و قطع وزیری با جلد سخت با ویراستاری حمیدرضا (کاوه) مددی‌ منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مذکور روزگار خط روی جلد را نوشته و وحید خان‌محمدی نیز طراح جلد بوده است.

 مددی درباره این کتاب گفته است: «کلیله و دمنه» نیازی به معرفی و توضیح ندارد. طی سال‌ها تدریس کمبود اثری منظوم از این کتاب را حس می‌کردم البته چند اثر منظوم از آن وجود دارد ولی بیشتر این آثار فقط داستان‌های «کلیله و دمنه» را منظوم کرده‌اند. برای منظوم کردن این اثر ۱۰ سال زمان گذاشتم و در فکر این بودم که دقیقا انشای نصرالله منشی را منظوم کنم به گونه‌ای که برای درک و فهم متن سنگین آن کمک کند که خوشبختانه به نظر خودم در این زمینه موفق بوده‌ام.

 انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کتاب کلیله و دمنه کلیله و دمنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، در یکی از دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر مس رفسنجان در آبادان مقابل تیم قعرنشین صنعت نفت قرار خواهد گرفت؛ دیداری که با توجه به جایگاه دو تیم در جدول برای هر کدام از آنها حساسیت ویژه خواهد داشت.

در فاصله کوتاه تا برگزاری بازی مس و نفت آبادان باشگاه رفسنجانی اقدام به انتشار پوستری جالب و متفاوت کرد.

شهر رفسنجان به دیار فاتحان اروند معروف است و این موضوع در پشت پیراهن این تیم هم حک شده است. حالا در آستانه سفر مسی‌ها به دیار اروند که در دوران دفاع مقدس بسیار مورد توجه بود و همواره از آن به عنوان سرزمین ایثار و فداکاری یاد می‌شود، باشگاه رفسنجانی اقدام به انتشار پوستری جالب در این خصوص کرده است.

مسی‌ها تصویری از حسن جعفری کاپیتان خود که نوشته پشت پیراهن او مشهود است را در کنار تصویری از رود اروند قرار دادند که تلفیق آنها جذابیت بصری زیادی دارد.

دیگر خبرها

  • قرارداد خرید اتوبوس برقی از چین منع انتشار داشته است
  • بازی تیم قعرنشین لیگ حماسی شد! (عکس)
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • حمایت اوسمار از هواداران زن پرسپولیس (عکس)
  • چرا انتشار اوراق رهنی مسکن در ایران گره گشا نبود؟
  • پشت پرده انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • از شایعه تا واقعیت عضویت پدر مهران غفوریان در ساواک
  • یک ادعای جنجال درباره پدر مهران غفوریان + عکس