Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@15:49:46 GMT

اسطوره پرسپولیس در باشگاه اماراتی + سند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۵۸۵۳

اسطوره پرسپولیس در باشگاه اماراتی + سند

صفحه اسپورت امارات در توئیتر با انتشار عکسی از علی کریمی پیشکسوت و اسطوره پرسپولیس نوشت : “علی کریمی جادوگر در باشگاه شباب الاهلی”.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صفحه اسپورت امارات در توئیتر، با انتشار عکسی از علی کریمی به حضور او در آکادمی باشگاه شباب الاهلی پرداخت.

علی کریمی اسطوره فوتبال ایران که چندی پیش در انتخابات فدراسیون فوتبال ایران شرکت کرد، این روزها در امارات به سر می برد و در حال بازدید از آکادمی باشگاه شباب الاهلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفحه اسپورت امارات در توئیتر خود با انتشار عکسی از علی کریمی در آکادمی شباب الاهلی او را با کلمه جادوگر توصیف کرده و نوشته است:

محمد قاسم در کنار جادوگر، علی کریمی در باشگاه شباب الاهلی.

محمد قاسم بازیکن سابق العین است که اکنون در تیم های پایه شباب الاهلی کار می کند و او روز گذشته با کریمی دیدار و گفتگو کرد.

چندی پیش شایعاتی پیرامون همکاری بایرن مونیخ با اسطوره پرسپولیس برای آکادمی این باشگاه در امارات نیز وجود داشت و حالا به نظر می‌رسد که کریمی قصد دارد کار جدی خود را در بخش تیم های پایه آغاز کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی کریمی شباب الاهلی اسطوره پرسپولیس اسطوره پرسپولیس پرسپولیس پیشکسوت پرسپولیس شباب الاهلی علی کریمی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو باشگاه شباب الاهلی علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!

به گزارش همشهری آنلاین،‌ برخی افراد سودجو طی روزهای گذشته اقدام به انتشار تبلیغات در زمینه تست گیری آکادمی باشگاه استقلال کرده و مدعی شده اند برای تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید آکادمی باشگاه استقلال تست گرفته و یارگیری می‌کنند.

در همین راستا، باشگاه استقلال به اطلاع تمامی علاقه‌مندان و همچنین والدین محترم و عزیزی که تمایل به ثبت نام فرزندانشان در آکادمی باشگاه استقلال دارند، می‌رساند هنوز فعالیت تست‌گیری آکادمی استقلال برای فصل جدید آغاز نشده و باشگاه استقلال زمان تست‌گیری در تیم‌های پایه (نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید) را از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه استقلال اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

همچنین کسانی که در هر جایگاهی بدون اخذ مجوز از باشگاه استقلال اقدام به تست‌گیری به اسم آکادمی استقلال و ثبت نام با نام و لوگوی باشگاه استقلال به عنوان آکادمی زیرمجموعه باشگاه کنند، به صورت جدی تحت پیگیرد قانونی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 848153 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • سعید عزت‌اللهی فینالیست آسیا را شکست داد!
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل العین در حضور 82 دقیقه‌ای عزت اللهی
  • برتری شباب الاهلی در خانه العین
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • شکایت پرسپولیس از دو پرسپولیسی | تبعات اقدام علیه درویش
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!