Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پرویز رمضانی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: در زمان حاضر ۱۰۰ در صد مطب‌های خصوصی، داروخانه۲ها و مراکز آزمایشگاهی و تصویربرداری طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر در برنامه نسخه نویسی الکترونیک شرکت فعال دارند و تجویز و ارائه خدمات خود را به این صورت انجام  می‌دهند.

وی اضافه کرد: همچنین بسیاری از مراکز استان بوشهر در بخش‌های پاراکلینیک و داروخانه بیمارستان‌ها و مراکز توانبخشی بهزیستی در طرح نسخه الکترونیک فعال هستند که حضور ۱۰۰ درصدی آنها در این طرح تا اردیبهشت ماه آینده محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی ادامه داد: با توجه به الزام قانونی برای ارائه خدمات الکترونیک و پذیرش الکترونیک اسناد مراکز درمانی، از اردیبهشت ماه بیمه شدگان تنها با ارائه کدملی خود خدمات تشخیصی و درمانی مورد نیاز را دریافت می‌کنند.

رمضانی اضافه کرد: تا این تاریخ نیز نسخه‌های دفترچه بیمه شدگان عادی به صورت ۶ برگ و برای بیماران خاص ۱۲ برگی چاپ می شود.

برچسب‌ها بوشهر بیمه سلامت دولت الکترونیک طرح نسخه الکترونیکی بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر بیمه سلامت دولت الکترونیک بوشهر بیمه سلامت دولت الکترونیک طرح نسخه الکترونیکی بهداشت و سلامت اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی گنابادگفت: سازمان دامپزشکی در قالب اصل ۴۴ قانون اساسی بیشترین واگذاری خدمات به بخش خصوصی را داشته است.

دکتر محمدرضا متقی افزود:۲ درمانگاه دامپزشکی، ۵ مرکز اشتغال به امور درمان دامپزشکی، ۶ داروخانه دامپزشکی، ۳ مرکز واکسیناسیون دامپزشکی و ۱ مجتمع درمانی دامپزشکی در گناباد وجوددارد.

او گفت: به منظور بهبود عملکرد و ایجاد شرایط حداکثری رضایتمندی مراجعین، نظارت و بازرسی مستمر مراکز دامپزشکی شهرستان در حال اجرا است.

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهرستان جرقویه
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد
  • بازدید مستمر از مراکز خدمات دامپزشکی شهرستان گناباد
  • کدام بانک‌ها خدمت چک الکترونیکی را ارائه می‌دهند؟
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • نسخه‌نویسی مرد مهاجر افغان با مهر پزشک زن | تیراندازی و زخمی شدن یک نفر دکتر قلابی را رسوا کرد
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • نام‌نویسی افراد تحت تکفل بیمه‌شدگان تامین اجتماعی «غیرحضوری» شد
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • امکان نام‌نویسی غیرحضوری بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران