Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@19:55:45 GMT

ارزان‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار لوازم خانگی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۵۹۴۲

ارزان‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار لوازم خانگی

فرارو- ارزان‌ترین جاروبرقی‌های فعلی در بازار کمتر از دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارند و محصولات تامسون، متئو، پاکتین، زیرووات، سایا، سان‌لوکس، پارس‌خزر، سینجر و کوپکس هستند.

طی هفته‌های اخیر جاروبرقی‌های جدول زیر بدون کاهش یا افزایش قیمت در بازار فروخته می‌شوند. در بین آن‌ها محصول لوکس مدل vc-2020vs با دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان بیشترین قیمت را دارد و مدل AS360 از پاکتین با یک میلیون و ۱۳۰ هزار تومان یکی از ارزان‌ترین انتخاب‌ها در بازار محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزان‌ترین جاروبرقی‌های موجود در بازار لوازم خانگی

برند مدل قیمت تامسون TM-VC2000 یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان متئو MVC141 یک میلیون و ۳۹۰ هزار تومان پاکتین AS360 یک میلیون و ۳۱۰ هزار تومان زیرووات KZTE2402135 دو میلیون و ۲۸۶ هزار تومان سایا Lotus یک میلیون و ۷۲۴ هزار تومان سان‌لوکس vc-2020vs دو میلیون و ۷۵۰ هزار تومان پارس‌خزر VC-2000W یک میلیون و ۹۳۸ هزار تومان سینجر VCS-1701 یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان پارس‌خزر Turbo2000 یک میلیون و ۸۵۸ هزار تومان کوپکس vcc-3900 دو میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

منبع: فرارو

کلیدواژه: جاروبرقی قیمت لوازم خانگی راهنمای خرید دو میلیون یک میلیون ارزان ترین هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۵۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود

اکبر یاوری رئیس اتحادیه بارفروشان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: با رسیدن میوه های نوبرانه به تولید انبوه تا پایان اردیبهشت برآورد می شود که قیمت ها روند کاهشی به خود بگیرد.

او قیمت کنونی هرکیلو هندوانه در میدان مرکزی را ۳ تا ۱۴ هزارتومان، ملون ۸ تا ۱۳ هزارتومان، جانا ۱۰ تا ۱۵ هزارتومان و طالبی ۱۰ تا ۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

یاوری  قیمت هرکیلو گوجه سبز را ۱۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان، توت فرنگی ۷۰ تا ۱۲۰ هزار تومان، ملون ۸ تا ۱۲ هزار تومان و چغاله بادام ۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود:  محصولات برمبنای فاکتور رسمی حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود در خرده فروشی ها باید عرضه شود.

رئیس اتحادیه بارفروشان گفت: با گرمای هوا و افزایش عرضه میوه های نوبرانه، قیمت ها روند کاهشی به خود گرفته است که با رسیدن میوه های نوبرانه به تولید انبوه، بازار به تعادل می رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • مجازات قاچاقچی لوازم خانگی در مهاباد
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • رزرو هتل تفلیس ارزان یا لوکس؟