Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@17:38:22 GMT

استاندار منتخب ایلام از هیات دولت رأی اعتماد گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۶۰۰۴

استاندار منتخب ایلام از هیات دولت رأی اعتماد گرفت

هیأت وزیران در جلسه روز چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، به آقای محمد نوذری به عنوان استاندار ایلام رأی اعتماد داد.

به گزارش ایسنا، استاندار منتخب ایلام با حضور در جلسه هیأت وزیران، برنامه های سیاسی، عمرانی و اجتماعی خود را بیان کرد.

رئیس جمهور پس از رأی اعتماد هیأت وزیران به استاندار ایلام، ضمن ابلاغ سلام به مردم عزیز این استان و نخبگان و خانواده های شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: استان ایلام سراپا میزبان رزمندگان در دوران ۸ سال دفاع مقدس بوده است؛ لذا ما به مردم غیور این استان مدیون و بدهکاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی افزود: بخشی از طرح ۵۰ هزار هکتاری به استان ایلام می رسد و ۸ میلیارد دلار برای آب و خاک استان هزینه شده است.

وی همچنین سرمایه گذاری در بخش نفت در استان ایلام را از جمله تحولات خوب در این استان دانست.

رئیس جمهور، میزبانی زائران حرم حسینی را از افتخارات دیگر استان ایلام برشمرد و بر لزوم تسهیل ارتباطات ایران و عراق از طریق این استان تأکید کرد.

روحانی خطاب به استاندار منتخب ایلام و اعضای دولت خاطرنشان کرد: خدمت به مردم این استان افتخاری است که نصیب شما شده است. پیام لیله القدر، درست استفاده کردن از زمان حساس و اندک است. لذا گرچه طول عمر زیادی از دولت باقی نمانده است ولی شما می توانید منشأ خدمات بسیاری در این زمان اندک باشید.

صدور مجوز برای پرداخت حق عضویت ایران در سازمان بین المللی کار

هیأت وزیران در اجرای مصوبه مربوط به مجوز پرداخت سهمیه حق عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران بابت مخارج سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین المللی در سال ۱۳۹۹ (۲۰۲۰ میلادی)، به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اجازه داد در سقف مصوب، نسبت به پرداخت حق عضویت ایران در سازمان بین المللی کار از محل اعتبارات دستگاهی پس از پایدار نمودن در اعتبارات هزینه ای خود، اقدام نماید.

آیین نامه نحوه صدور مجوز فعالیت های صنایع دستی و فرش دستباف به تصویب رسید

دولت در راستای تکلیف قانونی خود و با هدف تشویق به حمایت از صنایع دستی داخلی و تسهیل در توسعه این بخش، آیین نامه اجرایی ماده (۱۴) قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی موضوع نحوه صدور مجوز فعالیت های صنایع دستی و فرش دستباف را تصویب کرد.

با توجه به اینکه حوزه صنایع دستی و فرش دستباف یک محرک اقتصادی برای توسعه بخصوص در نواحی کمتر برخوردار کشور به شمار می آید، تنظیم مقررات در این خصوص می تواند براقتصاد این مناطق اثر مثبت داشته باشد.

ضوابط و فرآیند صدور مجوزهای صنایع دستی و فرش دستباف، نحوه هماهنگی و تعاملات لازم برای صدور مجوزهای تأسیس مراکز آموزش و نحوه اجرای آموزش های صنایع و هنرهای دستی و یا فرش دستباف، شرایط متقاضیان دریافت مجوز، نحوه پایش و ارزیابی عملکرد واحدهای دارای مجوز و نحوه اعتراض متقاضیان و دارندگان مجوز به گزارش ارزیابی و چگونگی رسیدگی به اعتراضات و تخلفات مربوط، از جمله موارد مندرج در آیین نامه یاد شده است.

اعلام نظر دولت درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس

دولت در ادامه، ضمن اعلام نظر درخصوص تعدادی از طرح های نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خود را برای پیگیری طرح های مربوط تعیین کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار ايلام جلسه هیات دولت حسن روحانی استانی سیاسی صنایع دستی و فرش دستباف هیأت وزیران استان ایلام صدور مجوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ شهردار محمد آباد با اشاره به لزوم توجه به حفظ و احیای صنایع دستی و توسعه صنعت گردشگری در جرقویه گفت: این جشنواره در سومین دوره برگزاری با حضور ۳۰ غرفه دار بومی و ۴۰ غرفه دار از دیگر استان‌های کشور برپا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد اسماعیل زاده افزود: دستاورد‌های محصولات وصنایع دستی استان‌های آذربایجان شرقی، کرمان، یزد، مازندران، مرکزی، تهران، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد در این نمایشگاه عرضه شده است.
جشنواره سوغات ایران زمین با دارا بودن غرفه‌هایی شامل صنایع دستی، غذا‌های محلی و سنتی، گل، عسل و گیاهان معطر و دارویی، فرهنگ اقوام و موزه‌ی مردم شناسی جرقویه تا ۱۴ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ برای بازدید عموم دایراست.

 

دیگر خبرها

  • تبدیل ۲۱.۶ درصد مجوز کاغذی به پروانه الکترونیکی در اردبیل
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • سرمایه‌گذاری خارجی در گردشگری در دولت سیزدهم ۱۸ برابر شد
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم