Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@03:07:16 GMT

پیام کمپین جهانی بازگشت به فلسطین به پاپ

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۶۰۲۳

پیام کمپین جهانی بازگشت به فلسطین به پاپ

کمپین جهانی "بازگشت به فلسطین" در پیامی به رهبر کاتولیک‌های جهان نسبت به خطر اشغالگری رژیم صهیونیستی برای مسلمانان و مسیحی‌ها در شرق هشدار داد.

 به نقل از شبکه خبری المیادین، کمپین جهانی بازگشت به فلسطین در پیامی کتبی به پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان از سفر وی به عراق و پیشبرد تلاش‌های صلح و ایجاد امنیت و آرامش تشکر و قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: مشکل مسلمانان و مسیحی‌ها در شرق با دین یهودی نیست، بلکه مشکل بزرگ ما با صهیونیسم و دولت باطل آن است که بر پایه اشغالگری، تجاوز، کشتار، آواره کردن و صلب حق و حقوق دیگران ایجاد شده است.

این کمپین در ادامه آورده است: اسرائیل اقدام به مسلح کردن، تأمین مالی و حمایت از استقرار گروه‌های مسلح تکفیری و تروریستی می‌کند که قربانیان اصلی آنها حضور مسیحیان در عراق، سوریه و شرق است.

این کمپین در ادامه نوشت که با توجه به اهمیت کلیسای کاتولیک در سطح جهان، از پاپ فرانسیس درخواست می‌شود که در بازگرداندن حق و حقوق قانونی فلسطینی‌ها و آزادسازی فلسطین سهیم باشد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت معلمی دفاع از حق است

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان گفت:‌ وقتی می‌بینیم در دانشگاه‌های آمریکا، اروپا و سایر نقاط جهان خیزش حمایت از مردم مظلوم فلسطین به راه افتاده است خود گویای این موضوع است که در قلب نظام استکبار، فطرت‌های پاکی وجود دارند که مدافع حق هستند؛ رسالت معلمی دفاع از حق است.

علی نظری در آیین بزرگداشت روز معلم و استاد که شامگاه چهارشنبه،‌۱۲ اردیبهشت‌ماه در سالن شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان کرد: معلم، یعنی بعثت، حرکت برای امید و پیشرفت و مبارزه با تاریکی‌ها و جهل. معلم باعث ایجاد رستاخیز برای امید و پیشرفت در جامعه می‌شود.

وی اظهار کرد: رسالت معلمی یک رسالت انبیایی است همانگونه که متفکر بزرگ علامه شهید مطهری هم این رسالت را ایفا کرد.

نظری ادامه داد:‌ نقش و اهمیت جایگاه معلم تا بدانجاست که معلم روشنایی در جامعه ایجاد می‌کند با تاریکی‌ها مبارزه می‌کند و خفتگان را بیدار می‌کند.

وی با بیان اینکه معلم باعث ایجاد رستاخیز برای امید و پیشرفت در جامعه می‌شود،تأکید کرد:‌ گاهی یک پیام خودش یک معلم است؛ پیام انقلاب اسلامی ایران همچون پیام معلم است که به به گوش جهانیان رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • پیام احساسی بوفون پس از صعود پارما به سری آ: با تمام وجودم، زنده باد پارما
  • رسالت معلمی دفاع از حق است
  • چرا فلسطین طی ۷ ماه جنگ همواره اصلی‌ترین موضوع جهانی بوده است؟
  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • واکنش اتحادیه جهانی علمای مسلمان به خیزش دانشجویان در حمایت از فلسطین
  • پلیس برای روز جهانی کارگر پیام داد
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو
  • روز جهانی کار و کارگر