Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس اداره صمت شهرستان رباط‌کریم گفت: کالاهای اساسی اعم از مرغ ، برنج، قند و شکر، میوه با قیمت تنظیم بازار در شهرستان رباط‌کریم تأمین‌شده است و در حال پیگیری برای تأمین روغن و سایر اقلام در روزهای پایانی سال رباط‌کریم هستیم. - اخبار استانها -

مهناز ریاضتی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از  رباط‌کریم ، با اشاره به توزیع اقلام تنظیم بازاری اظهار داشت: کالاهای اساسی اعم از مرغ گرم و منجمد، برنج، قند و شکر، میوه با قیمت تنظیم بازار در شهرستان رباط‌کریم تأمین شد و در حال پیگیری برای تأمین روغن و سایر اقلام موردنیاز در روزهای پایانی سال و نزدیکی بهار برای شهروندان شهرستان رباط‌کریم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به روزهای پایانی سال و استقبال از بهار برای رفاه و آرامش شهروندان شهرستان تمام تلاش خود را انجام دادیم تا برای تنظیم بازار و تعادل قیمت‌ها سهمیه‌هایی مانند برنج، شکر و مرغ در سطح شهرستان توزیع شود و در حال پیگیری برای سایر اقلام و کالاهای اساسی مانند روغن و میوه هستیم که در روزهای آینده توزیع خواهد شد.

رئیس اداره صمت شهرستان رباط‌کریم نسبت به تأمین سهمیه مرغ منجمد و گرم با قیمت تنظیم بازار بیان کرد: بر اساس پیگیری های صورت گرفته با معرفی مباشرها و عاملین فروش صنفی مجوز رسمی برای در یافت سهمیه 60 تن مرغ گرم و منجمد تنظیم بازاری دریافت و این اقلام در شهرستان توزیع شد.

ریاضتی یادآور شد: تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان روغن همچنین عاملان فروش آن یک شبکه جدا و مجزا هستند و ما پیگیری‌های لازم را کردیم تا بتوانیم این کالا را در سطح شهرستان تأمین و توزیع کنیم لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده کم‌فروشی، فروش اجباری و تخلف صنفی حتماً موضوع را به 124 اطلاع دهند تا با واحد متخلف برخورد قانونی شود.

طرح «تنظیم بازار» عامل افزایش میوه شب عید در مشهد استخروجی جلسات ستاد تنظیم بازار، باید در کف میدان خود را نشان دهدطرح محدودیت صادرات میوه تا پایان رمضان در دستور کار ستاد تنظیم بازار قرار گرفت

رئیس اداره صمت شهرستان رباط‌کریم در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به استقرار شهرک صنعتی پرند و شهرک‌های صنعتی شهرستان و فعالیت کارخانه‌های اقلام و کالاهای اساسی مانند قند و شکر و سایر اقلام موفق شدیم بخشی از تولید قند و شکر این کارخانه‌های را به شهرستان اختصاص دهیم و در مراکز فروش توزیع کنیم.

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار شهرستان رباط کریم کالاهای اساسی سایر اقلام قند و شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان

ایسنا/لرستان رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره‌ شده است.

سید عماد شاهرخی امروز (۱۶ اردیبهشت ماه) در جلسه تنظیم بازار استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه سال گذشته بویژه در روزهای پایانی سال نه‌تنها کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی نداشتیم بلکه در بعضی کالاها مانند مرغ مازاد نیاز استان هم تولید داشتیم، اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون دو میلیون و ۶۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است که پیش‌بینی می‌کنیم به چهار میلیون قطعه برسد که ۳۰  درصد نیاز استان است.

وی به موجودی کالاهای اساسی هم اشاره کرد و افزود: اکنون ۱۹۸۴ تن برنج، ۴۲۴ تن شکر، ۲۰ تن گوشت قرمز منجمد، ۱۵۰۰ تن گوشت مرغ منجمد، ۱۳ هزار تن ذرت وارداتی، ۲۴۰۰ جو وارداتی، ۵۰۰۰ تن کنجاله سویا وارداتی و ۶۲ هزار تن گندم موجودی کالاهای اساسی استان است.

شاهرخی بیان کرد: فروردین ماه امسال 8۷۱۷ بازرسی از نان و سایر اقلام در استان انجام و منجر به تشکیل ۸۶۰ پرونده شده است.

به گفته او، ارزش ریالی تخلفات انجام‌شده دو میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تنظیم بازار و جهش تولید با مشارکت تشکل ها
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • امدادرسانی به ۱۹ شهرستان درگیر با آبگرفتگی در فارس
  • اجاره خانه در رباط کریم چند؟
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است
  • آیا سیل امارات عاملی برای گرانی کالاهای وارداتی می‌شود؟