Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@09:03:48 GMT

چرا موسسه حرف آخر ؛ برترین موسسه آموزشی کنکور در ایران

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۶۲۰۱

موسسه حرف آخر یک موسسۀ آموزشی است که به لطف استفاده از جدید ترین‌ روش‌های آموزش در جهان، توانسته است به یکی از بهترین موسسه‌های آموزش کنکور در ایران تبدیل شود. استفاده از روش‌های نوین و منحصر به فرد در موسسه حرف آخر، برای آموزش دانش آموزان باعث شده تا داوطلبان کنکوری که برای مطالعۀ دروس کنکور، محصولات آموزشی حرف آخر را انتخاب می‌کنند، بتوانند بهترین نتیجه را از کنکور خود دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا موسسه حرف آخر؟

اساتید حرف آخر ازجدیدترین متد آموزشی برای تدریس مباحث به داوطلبان استفاده می‌کنند. یکی از نکاتی که باعث پیشرفت روز به روز موسسه حرف آخر شده است، به روز بودن اساتید موسسه آموزشی حرف آخر و در نتیجه به روز بودن محتوای محصولات آموزشی منتشر شده توسط فروشگاه حرف آخر است.

همان طور که می‌دانید محتوای درسی کتاب‌های درسی مقاطع مختلف، هر ساله دچار تغییرات کوچک و بزرگی می‌شوند. علاوه بر آن در راستای این تغییرات، مباحث مشخص شده برای کنکور به طور سالانه دچار تغییر می‌شوند. برخی از مباحث حذف شده و برخی دیگر از مباحث اضافه می‌شوند.

در نتیجه به روز بودن مؤسسه‌ای که محصولات آموزشی منتشر می‌کند امری بسیار ضروری و مهم است. زیرا اگر محتوای آموزشی محصولات یک مؤسسه به روز نباشد، مخاطبانی که از آن محصولات استفاده می‌کنند، به طور حتم برای آزمون‌های خود به مشکل بر خواهند خورد. این نکتۀ بسیار مهم در موسسه حرفه آخر به خوبی مد نظر قرار گرفته و نکات مربوط به آن اجرایی شده است.

ویژگی های موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر برای تهیه محصولات آموزشی خود حتی کوچک‌ترین تغییرات به وجود آمده در کتاب‌های درسی را نیزدر نظر می‌گیرد. موسسه آموزشی حرف آخر در سال 1390 و توسط جناب آقای عبدالرضا منتظری تأسیس شد.

موسه آموزشی حرف آخر تا کنون تلاش‌های بسیاری برای متحول کردن روش آموزشی در ایران کرده است و علاوه بر آن همواره تلاش کرده که برای تهیۀ محصولات خود از جدیدترین و کارآمدترین روش‌های آموزشی که در کشورهای مختلف جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند، استفاده کند.

کیفیت مهمترین عامل موفقیت محصولات حرف آخر

موسسه حرف آخر برای افزایش کیفیت محصولات خود همواره تلاش کرده است تا با برترین و با تجربه‌ترین اساتید کنکور همکاری داشته باشد. علاوه بر آن برای صرفه جویی در زمان داوطلب، محتوای آموزشی که توسط اساتید حرف آخر تدریس می‌شود، به نحوی برنامه ریزی شده که داوطلب بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی مباحث کنکور را در بر بگیرد.

بسته های آموزشی کنکور حرف آخر

ارائۀ بستۀ آموزش کنکور حرف آخر برای تمام داوطلبان در تمامی سطوح علمی، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های که هر داوطلب ممکن است با آن مواجه شود این است که کدام روش آموزشی برای داوطلب مفید تر است؟ کدام روش آموزشی موجب پیشرفت داوطلب و گرفتن بهترین نتیجه در کنکور برای او می‌شود؟

سالانه تعداد بسیاری زیادی از دانش آموزانی که تحصیل خود در مقطع آخر تحصیلی دبیرستان (یا متوسطه دوم) تمام کرده‌اند، برای شرکت در آزمون کنکور رشته‌های مختلف مانند رشتۀ تجربی، رشتۀ ریاضی، رشته انسانی و دیگر رشته‌ها، ثبت نام می‌کنند. این که سطح علمی این تعداد داوطلب یکی نباشد امری کاملاً طبیعی است.

برخی از دانش آموزان از سطح علمی بالاتری برخوردار هستند و می‌توانند به روش‌های مختلف آموزشی، آموزش ببینند. برخی از دانش آموزان نیز دارای سطح علمی ضعیفی هستند به همین دلیل باید از روش‌های آموزشی استفاده کننده که حتی پیچیده‌ترین مباحث درسی را برای آن‌ها به ساده‌ترین شکل ممکن توضیح دهد.

اگر داوطلب یا دانش آموزی در فهم مطالب درسی خود دچار مشکل شود، باید با استفاده از روش‌های مختلف مانند استفاده از تدریس خصوصی، شرکت در کلاس‌های درسی آموزشگاه‌های مختلف یا استفاده از محصولات آموزشی، به بر طرف ساختن مشکل تحصیلی خود بپردازد.

حرف آخر در کنکور با پروژه 6040 حرف آخر

در میان این سه روش، استفاده از محصولات آموزشی بهترین روش ممکن است. دلایل زیادی برای اثبات این مطلب وجود دارد. به عنوان مثال شما با استفاده از محصولات آموزشی حرف آخر همچون پکیج آموزشی 6040 موسسه حرف آخر به جای رفتن به آموزشگاه می‌توانید تا حد بسیار زیادی در زمان خودصرفه جویی کنید.

چرا که دیگر نیازی به رفت و آمد به هیچ کلاس درسی را نخواهید داشت و به راحتی در خانه خود می‌توانید مشغول مطالعه شوید. یا اینکه به جای استفاده از تدریس خصوصی که بسیار هزینه بر است، شما می‌توانید از محصولات آموزشی حرف آخر استفاده کنید که علاوه بر هزینۀ پایین‌تری که از شما می‌گیرند، برای تهیۀ محصولات آموزشی خود از اساتیدی استفاده می‌کنند که چندین سال تجربۀ آموزش مباحث کنکوری را داشته‌اند.

با توجه نکاتی که گفته شد و اهمیت استفاده از روش آموزشی که برای تمامی دانش آموزش با سطوح علمی مختلف قابل فهم باشد، لازم است که بدانید اساتید موسسه آموزشی حرف آخر از روش‌های آموزشی استفاده می‌کنند که برای تمامی دانش آموزان قابل فهم باشد.

استفاده از این روش‌ها باعث می‌شود تا داوطلبان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند تمامی مباحث درسی را مطالعه و مرور کنند. اهمیت تکرار و مرو مطالب گفته شده بسیار زیاد است، و یادگیری راحت‌تر باعث می‌شود تا داوطلب بتواند هر چه زودتر مباحث درسی را فرا بگیرد. در نتیجه دانش آموز، زمان لازم برای تکرار و مرور مطالب را نیز پیدا می‌کند.

روشی که موسسه حرف آخر برای تهیۀ محصولات آموزشی خود استفاده می‌کند، استفاده از انیمیشن سازی و استفاده از الگوها برای تدریس مباحث علمی مختلف است. استفاده از تصویر سازی باعث شده تا فراگیری پیچیده‌ترین دروس، برای دانش آموزانی که سطح علمی پایینی دارند نیز امکان پذیر باشد.

زیرا در این روش به جای استفاده از فرمول‌‎های متعدد و پیچیده، از الگوهایی استفاده می‌شود که با فراگیری آن‌ها می‌توانید به بسیاری از سؤال‌های آزمون‌های خود پاسخ بدهید. از طرفی استفاده از تصویر سازی باعث شده در محصولات فروشکاه حرف آخر تا با افزایش فعالیت نیمکرۀ راست مغز، امکان به خاطر سپردن مطالب گفته شده، برای مدت زمان طولانی‌تری میسر شود.

همچنین خاطر نشان می‎کنیم موسسه حرف آخر برای محصولات خود تخفیف را در نظر گرفته است که برای داوطلبان شرکت در کنکور بسیار مناسب است. بنابراین از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از تخفیف حرف آخر به وب‌سایت ما مراجعه نمایید.

20 درصد پروژه 6040 را به صورت رایگان دریافت کنید

موسسه آموزشی حرف آخر به جهت اطمینان خاطر دانش آموزان عزیز 20 درصد از پکیج پروژه 6040 را به صورت کاملا رایگان در اختیار دانش آموزان قرار میدهد. برای دریافت این پکیج رایگان میتوانید عدد 1 را به شماره 5000164035 پیامک کنید و یا با شماره 09129573833 تماس حاصل فرمایید.

وبسایت مرکزی حرف آخر : https://harfehakhar.co

منبع: الف

کلیدواژه: موسسه آموزشی حرف آخر موسسه حرف آخر محصولات آموزشی استفاده می کنند روش های آموزش دانش آموزان روش آموزشی سطح علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مراسم که به معرفی برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ اختصاص دارد، همزمان از شبکه سه سیما نیز پخش می‌شود.
آقای عمادالدین اعرابی مدیر روابط عمومی شبکه ورزش سیما با حضور در استدیوی شبکه خبر گفت: امشب مراسم اختتامیه قهرمان ایران­ در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود، جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال که شبکه ورزش بانی برگزاری این جشنواره است.
وی افزود: یک فرایندی در انتخاب نامزدهاست که باعث شده که تمام ارگان‌ها و نهاد‌های ورزشی کشور همراه این جشنواره باشند و یک اتفاق خوب را از نظر اعتباری رقم زنند و باید گفت که مشارکت بالای ۵ میلیونی مردم، برای انتخاب برترین ورزشکار سال در عناوین مختلف ستودنی بود.
وی ادامه داد: این مراسم را شبکه ورزش به صورت زنده پوشش می‌دهد، همچنین شبکه سه سیما بخش‌هایی از این مراسم را پخش می‌کند و شبکه خبر ۲ این مراسم را به صورت زنده پخش می‌کند.
امشب در مراسم اختتامیه، همه عزیزان هستند، رسانه ملی که بانی است، شبکه ورزش، وزیر ورزش، ریاست کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها، قهرمان‌ها و نامزد‌ها چه کسانی که رای آوردند و برنده شدند قطعا تقدیر می‌شوند و جوایزشان اهدا می‌شود و­ سایرنامزد‌ها هم هستند، اصحاب رسانه­ و خانواده ورزش که یک اجماع بسیار بزرگی دارد در این جشنواره­ که بانی آن شبکه ورزش است.
اعرابی در خصوص برگزاری جشنواره که در روز‌های پایانی سال قبل برگزار شد، گفت: این جشنواره در چند روز پایانی سال آغاز شد و تا ایام نوروز و همین چند روز گذشته هم­ ادامه داشت و تمام نامزد‌ها کسانی که امکان حضور داشتند (بالای ۹۰ درصد) در برنامه حضور پیدا کردند، مربیان، مسئولان فدراسیون‌ها حضور داشتند و یک تعاملی با بیننده‌ها ایجاد شد­ و شرکت کنندگان کد خود را اعلام کردند و­ از مردم رای گرفتند و این باعث شد که برترین ورزشکار سال مشخص شود.
اعرابی افزود: ما یک سری عناوین داریم که عناوین مردمی است و حتی یک رای هم جابجا نمی‌شود و بر اساس آرای مردم و تعداد آرایی که ثبت شده برترین ورزشکار مرد و زن و. انتخاب و­ اعلام می‌شود، یک سری عناوین داریم که اعلام ­شده عناوینی هست که انتخاب جشنواره هست و از آنها تقدیر می‌شود مثل برترین فدراسیون، ­ آنها هم انتخاب جشنواره هست یعنی تحریریه جشنواره و دبیر جشنواره بانی شده، اما خود همین به واسطه خواص ورزش هست که مشارکت کردند و آنها را انتخاب کردند؛ اما عناوین مردمی که عناوین اصلی نامیده می‌شوند، تمام این عناوین به صورت کاملا شفاف با آرای مردم و بدون هیچ دخل و تصرفی اعلام می‌شوند و امشب در این مراسم هم حضور دارند مراسمی که بخش‌های متنوعی دارد و یکی از محور‌ها و بخش‌های اصلی این جشنواره همین انتخاب نامزدها­ است.
وی در پایان گفت: مراسم­ حدود سه ساعت است یعنی از­ ساعت ۱۹ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف حق پخش ورزش
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران، برترین تیم سال ۱۴۰۲ از نگاه کارشناسان و داوران
  • رقابت ۱۵ هزار و ۷۰۰داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب