Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون هندبال گفت: از خداوند متعال می‌خواهم لبخند فرزندان این زندانیان را باقیات صالحات برای همه عزیزانی قرار دهد که در این کار خیر شرکت کرده اند.

خبرگزاری میزان - پویش «نذر رهایی» برای جمع آوری کمک‌های جامعه ورزش برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد امروز با حضور جمعی از مسئولان جامعه ورزش و ورزشکاران در سالن شهید قاسم سلیمانی فدراسیون هندبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در این مراسم در صحبت‌های کوتاهی ضمن خوشامدگویی به میهمانان گفت: به اعتقاد من جامعه ورزش امروز در سطح اول تمام رویداد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور دارد؛ نه فقط امروز بلکه از زمان جنگ و در یک سال گذشته در مبارزه با ویروس منحوس کرونا با تشکیل گروه‌های جهادی و کمک‌های مومنانه اثبات کردند که گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند.

وی از سازمان بسیج ورزشکارن برای اقدامات خیرخواهانه تشکر کرد و افزود: جامعه ورزش ایران هر زمان و هرجایی که نیاز بوده سرافرازانه برای کمک رسانی حضور پیدا کرده و امروز هم سازمان بسیج ورزشکاران با همراهی جامعه ورزش دست به کار بزرگی زده و آن هم جمع آوری کمک برای آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است تا لبخند بر لب‌های فرزندان و خانواده‌های این زندانیان که در شب عید چشم به راه آزادی عزیزان خود هستند، بنشاند.

رییس فدراسیون فوتبال صحبت‌های خود با بیان اینکه به همه این ورزشکاران افتخار می‌کنیم که مایه مباهات برای کشور عزیزمان هستند و خواهند بود، ادامه داد: از خداوند متعال می‌خواهم لبخند فرزندان این زندانیان را باقیات صالحات برای همه عزیزانی قرار دهد که در این کار خیر شرکت کرده اند.

*گفتنی است در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و نواختن سرود جمهوری اسلامی ایران، علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال ضمن خوشامدگویی در خصوص برگزاری این گونه پویش‌ها صحبت‌هایی کرد و سپس سردار میرجلیلی، رئیس سازمان بسیج ورزش کشور گزارشی از برگزاری این پویش ارائه کرد.

پس از آن پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، سردار باران چشمه رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی و سردار قریشی جانشین سازمان بسیج مستضعفین هم به ترتیب در خصوص این پویش و آثار و فواید آن صحبت‌هایی کردند.

در پایان عبدالحمید احمدی، معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص ابعاد مختلف پویش «نذر رهایی» و فواید برگزاری این رویداد‌های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی صحبت کرد.

مرشدخوانی، تقدیم پیراهن تیم ملی فوتبال ایران که به امضای پیشکسوتان و اسطوره‌های تیم ملی فوتبال کشورمان از جمله علی انصاریان و مهرداد میناوند رسیده بود و همچنین رونمایی از پرچم بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) که توسط خادمین آن حضرت به مراسم آورده شده بود، از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

بیشتر بخوانید: مربیان تیم‌های ملی هندبال بانوان انتخاب شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون هندبال علیرضا پاکدل

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون هندبال فدراسیون هندبال علیرضا پاکدل فدراسیون هندبال سازمان بسیج جامعه ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، سیدمیلاد تقوی ریاست محترم فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی نایب رئیس و همچنین مهدی اسلامی خزانه دار فدراسیون والیبال صبح امروز با استقبال امیر شرافت مدیرعامل  باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد و همچنین مسئولین اداره کل ورزش جوانان استان وارد شهر یزد شدند.

از برنامه های سفر یک روزه رئیس و اعضای فدراسیون والیبال به شهر یزد می توان به بررسی شرایط و امکانات باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد برای میزبانی یزد در بیست و چهارمین دوره رقابت های جام باشگاهی آسیا به میزبانی شهر تاریخی یزد و باشگاه شهداب اشاره کرد.

گزارش تکمیلی از بازدید های امروز رئیس فدراسیون در خبر های بعدی به اطلاع شما مخاطبان خواهد رسید. با این همه به نظر می‌رسد که شهر یزد شانس اول و اصلی کسب میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های آسیا محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • هاشمی: کسب سهمیه توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است