Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تمرین امروز تیم پرسپولیس از ساعت ۱۲ در ورزشگاه شهید کاظمی زیر نظر کادر فنی آغاز شد.

*در این تمرین که در هوایی بهاری و با وزش شدید باد برگزار شد، بازیکنان ابتدا زیر نظر مظاهر رحیم‌پور، مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند.

*در بخش بعدی تمرین، بازیکنان در قالب سه گروه، به بازی آقا وسط پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاسکاری‌های تحت فشار و بازی با چهار دروازه کوچک، بخش بعدی تمرین بود که با تاکید کادر فنی بر انجام درست آن، در دستور کار قرار گرفت.

*فوتبال درون تیمی در قالب دو تیم زرد و مشکی، قسمت پایانی تمرین امروز بود که در این بازی، یحیی گل محمدی نکات فنی و تاکتیکی مورد نظر خودش را به بازیکنان انتقال داد.

*تمرین چهارشنبه بعد از یک ساعت به پایان رسید و نسبت به تمرین روز گذشته سبک‌تر انجام شد. بازیکنان در پایان تمرین، بدن‌ها را سرد و راهی رختکن شدند.

*تمرین امروز بدون غایب و مصدوم، با تمرکز بالا و شادابی سرخپوشان برگزار شد.

*تیم فوتبال پرسپولیس، فردا پنج‌شنبه آخرین جلسه تمرینی پیش از سفر به کرمان را در برنامه دارد که بعد از تمرین، با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد کرمان ترک خواهد کرد.

*سرخپوشان تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۲ اسفند در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان با قضاوت عباس راکی، میهمان تیم مس نوین خواهند بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تمرین پرسپولیس کرمان مس نوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!

به گزارش ورزش سه، در تصاویر منتشر شده از تمرین استقلال خوزستان نکته‌ جالبی وجود داشت و استفاده اکثر بازیکنان این تیم از ساعت هوشمند در جریان تمرین بود و به نظر می‌رسد که آنها وضعیت بدنی و میزان دوندگی خود در تمرین را توسط ساعت هوشمند خود بررسی می‌کنند.

بازیکنان خارجی استقلال خوزستان داستانبک ترسونوف، عثمان اندونگ و ساویو روبرتو بازیکنانی بودند که ساعت هوشمند روی مچ خود داشتند و چند بازیکن این تیم هم از این قابلیت برای ارزیابی بدن خود استفاده کرده بودند.

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و بررسی میزان دوندگی، ضربان قلب و ... استفاده از این ساعت‌ها در ورزش‌های انفرادی یا تمرینات رواج دارد اما در دنیای فوتبال استفاده از GPS مرسوم‌تر است و با بررسی دقیق‌تر توسط تیم آنالیز و پزشکی‌ها بررسی می‌شود.

بازیکنان استقلال خوزستان در جریان تمرین تمرین جدی را پیش از سفر به اصفهان برگزار کردند و با توجه به اهمیت هر پنج مسابقه باقی‌مانده آنها برای بقا در لیگ برتر، آنها به جزئیات تمرین هم اهمیت می‌دهند و سرمربی آنها سیروس پورموسوی با دقت خاصی عملکرد شاگردانش را دنبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • سرخپوشان تمرین کردند و راهی فرودگاه شدند
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • آنالیز بازیکنان استقلال با ساعت هوشمند!
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم