Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:41:57 GMT

۴هزار حامی در طرح اکرام و محسنین استان سمنان جذب شدند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۶۳۶۴

۴هزار حامی در طرح اکرام و محسنین استان سمنان جذب شدند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مسعودیان راد بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه پویش جذب ۱۷ هزار حامی برای ایتام و محسنین در استان سمنان کلید خورده است، ابراز داشت: حمایت از کودکان یتیم می‌تواند آینده بهتری را برای آن‌ها بسازد لذا در این راستا طرح‌هایی پیشنهاد شد تا بتواند گره‌ای از مشکلت این بخش بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه طرح‌های شتابا، منظومه توانمندی ایتام و معین شدن استان سمنان برای رفع محرومیت استان سیستان و بلوچستان ازجمله طرح‌های پیشنهادی کمیته امداد محسوب می‌شود، افزود: حمایت‌های استاندار باعث شد تا این طرح‌ها به نحو مطلوبی در استان اجرایی شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه هر کارمند استان سمنان می‌تواند حامی یک یا چند کودک یتیم در استان شود، ابراز داشت: این پویش می‌بایست در ادارات استان سمنان تبلیغ شود تا در این اقدام نیک و پسندیده کودک بدون حامی در منطقه وجود نداشته باشد.

مسعودیان راد بابیان اینکه تاکنون چهار هزار حامی در طرح اکرام و محسنین کمیته امداد استان سمنان جذب شدند، در ادامه تصریح کرد: ۱۳ هزار حامی دیگر نیاز است تا به رقم ۱۷ هزار حامی دست پیدا کنیم که اجرای برنامه‌های مذکور می‌تواند کمیته امداد را در پیش برد این هدف یاری دهد.

وی افزود: حمایت از ایتام فقط در حوزه مالی معطوف نمی‌شود بلکه خیران و حامیان ایتام و محسنین می‌توانند در سرفصل‌های اشتغال، تحصیل، مسکن، درمان، فرهنگی و سایر موارد از فرزندان معنوی خود حمایت کنند.

کد خبر 5166679

منبع: مهر

کلیدواژه: کميته امداد سمنان جلسه شورای اداری استانداری سمنان حمایت از ایتام طرح محسنین ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان شیوع کرونا شیراز انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل خطبه های نماز جمعه شهرستان کرج انتخابات 1400 عکس استانها همدان استان سمنان کمیته امداد هزار حامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین تجمع کردند.

کد خبر 6091445

دیگر خبرها

  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • تجمع دانشگاه فرهنگیان در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین