Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@12:29:28 GMT

حاشیه‌های امروزِ بورس ۲۰‌اسفند ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۶۴۲۸

حاشیه‌های امروزِ بورس ۲۰‌اسفند ۹۹

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس پس از ثبت ۲ روز مثبت مجددا وارد فاز نزولی شد و با افتی حدود ۰٫۳ درصد مجددا به از دست دادن کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی نزدیک شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق ، در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل بورس با افتی  ۰٫۲۸ درصدی در سطح یک میلیون و ۲۰۶ هزار واحدی آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی بود که افت شاخص کل هم‌وزن بیش از ۰٫۱ درصد بود.

در معاملات امروز بورس اززش کل معاملات بیش از ۵ هزار میلیارد تومان بود و سه نماد فملی، شستا و فولاد بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. کچاد و پارس نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

امروز همانند روز گذشته گروه‌های فراورده نفتی و دارویی پرمعامله‌ترین گروه‌های بورسی بودند و نماد برکت در کنار دو صندوق دارا یکم و پالایش نیز بیشترین ارزش معاملات بورس را به خود اختصاص دادند.

امروز همچنین قرار بود عرضه اولیه مدار در بورس انجام شود که این عرضه اولیه نیز همانند عرضه روز گذشته لغو شد.

منبع:تجارت‌نیوز

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا بورس بازار بورس شاخص بورس بورس تهران فرابورس اخبار بورس بازار سازمان بورس و اوراق بهادار ریزش بورس بازار سرمایه بازار سهام سهام شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۶۰۴۶ واحدی به ۲,۳۱۰,۳۷۲ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ با رشد ۶۰۴۶ واحدی به ۲,۳۱۰,۳۷۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۴۳۷.۹۵ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۰۵۶ میلیارد سهم بود که طی ۴۶,۰۳۴ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۲۴۱.۰۸۴ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۸۴۱,۶۳۲.۹۳۸ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748261

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • بورس در سکوت
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار