Web Analytics Made Easy - Statcounter

منزل دروازه‌بان قرضی تیم فوتبال اورتون در حالی خود و سایر اعضای خانواده‌اش در محل حضور داشتند مورد حمله تعدادی سارق واقع شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه دیلی میل انگلیس از حمله گروهی از سارقان به منزل روبین اولسن دروازه‌بان سوئدی تیم فوتبال اورتون در روز شنبه خبر داد.

طبق گزارش این نشریه، دروازه‌بان اورتون که به صورت قرضی از رم به این تیم ملحق شده است، در ابتدای هفته جاری در حالی که هم خودش و هم همسر و فرزندانش در منزل حضور داشتند، با حمله چند سارق مسلح به سلاح سرد مواجه شدند و با مقداری جواهر و اشیای قیمتی دیگر از محل گریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا سارقان با چاقو اولسن را تهدید کرده و به این شیوه توانسته‌اند تمام اشیای گرانبهای موجود در محل را به سرقت ببرند.

لیگ برتر انگلیس| چلسی با پیروزی خانگی برابر اورتون در رده چهارم باقی ماند/ توخل با نهمین بازی بدون باخت متوالی به یک رکورد نزدیک شد

 

پلیس مرسی‌ساید در حال بررسی این اتفاق است و در همین حال باشگاه اورتون نیز حمایت خود را از بازیکن سوئدی و خانواده او اعلام کرده است.

ظاهراً پس از رخ دادن این اتفاق برای اولسن، تعدادی دیگر از ستاره‌های شاغل در لیگ برتر انگلیس نیز اقدام به تقویت سیستم‌های امنیتی منازل خود کرده‌اند.

اولسن که مدتی هم به صورت قرضی برای کالیاری بازی کرد، از تابستان امسال که به اورتون پیوست، 9 بازی برای اورتون انجام داده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس سری A رم اورتون لیگ برتر انگلیس سری A رم اورتون دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم

مارک آندره تراشتگن دروازه‌بان بارسلونا با اشتباهی عجیب در دقیقه ۲۷ موجب گل تساوی والنسیا شد البته این بازی در نهایت ۴ بر ۲ به نفع بارسلونا به پایان رسید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • بایرن مونیخ ۰ - ۱ رئال مادرید/ گزارش لحظه به لحظه
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • ناتینگهام فارست، تیمی که همیشه در مورد داوری حقیقت را می‌گوید
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان