Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@19:34:31 GMT

اهدای ۳۵۵ سری جهیزیه به نوعروسان زنجانی+عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۶۶۸۳

اهدای ۳۵۵ سری جهیزیه به نوعروسان زنجانی+عکس

همزمان با اجرای مرحله جدید رزمایش کمک مؤمنانه ۳۵۵ سری جهیزیه اهدایی رهبر معظم انقلاب و ۳۵۵ بسته معیشتی در بین نوعروسان نیازمند زنجانی توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا;  در کنار توزیع ۳۵۵ سری جهیزیه، ۳۵۵ بسته معیشتی نیز به همت سپاه استان و با همکاری جهادگران استان، مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س)، مجمع خیرین و کمک‌های مردمی استان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، سازمان اوقاف و امور خیریه و کنگره ملی ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان تامین و در بین نوعروسان زنجانی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار سید‌ضیاءالدین حزنی امروز در آئین اهدای ۳۵۵ سری جهیزیه با بیان اینکه راه اندازی ازدواج آسان و جلوگیری از طلاق‌های بی‌مورد و ایجاد شادی همگانی در بین مردم باید در دستور کار گیرد اظهار کرد: این رویکرد در سال آینده نیز باید ادامه داشته باشد.

وی با تاکید براینکه امسال خرید جهیزیه‌ها باعث رونق تولید کارنجات داخلی و تثبیت اشتغال در بسیاری از استانها شد ادامه داد: با این اقدامات علاوه براینکه کار خداپسندانه‌ای در حق مردم نیازمند انجام شد در سال جهش تولید نیز واحدهای تولیدی مورد حمایت قرار گرفتند.

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه با تاکید براینکه این اقدام کار خیر در استان زنجان قابل تقدیر است ادامه داد: باید تمام سعی خود را بکار بگیریم تا بتوانیم رضایت مردم را نیز جلب کنیم.

سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان نیز در این مراسم با بیان اینکه استان زنجان در ارائه خدمات رسانی به مردم و محرومین اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است افزود: این اقدامات در سال آینده نیز تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ۳۵۵ سری جهیزیه که هر سری ۶ قلم کالا را شامل می‌شود در بین نوعروسان توزیع می‌شود عنوان کرد: برای تهیه این میزان جهیزیه بیش از ۴ میلیارد تومان هزینه شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ خدابنده لو گفت: امروزه افراد دارای معلولیت در فعالیت‌های اجتماعی و مسابقات زیادی شرکت و توانمندی‌های خود را به جامعه ثابت می‌کنند.

وی افزود: در این راستا اولین جشنواره ورزش‌های بومی، محلی در سه شهرستان زنجان، ابهر، خدابنده در سال گذشته برگزار شد که استقبال گروه‌های هدف را به دنبال داشت.

مدیرکل بهزیستی استان ادامه داد: فعالیت‌های ورزشی برای افراد دارای معلولیت از ۲ جنبه درمانی که هدف آن تأمین سلامتی و پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری‌های ثانویه است حائز اهمیت می‌باشد.

خدابنده لو گفت: ورزش نه تنها اعتماد به نفس را در فرد تقویت می‌کند بلکه نگرش جامعه را نسبت به معلولین دگرگون کرده و از نظر جسمی، روحی، فردی و اجتماعی آنها اثر قطعی و تعیین کننده‌ای دارد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان همچنین به اجرای طرح آموزشی آگاه سازی پیشگیری از معلولیت‌ها در دوره سالمندی اشاره کرد و گفت: این طرح با موضوعات سکته مغزی، بیماری قلبی- عروقی، استئوپروز، آرتروز، دیابت، سقوط و دمانس (آلزایمر) است که در سال گذشته ۲ هزارو ۷۲۷ در سطح استان شهری و روستایی تحت پوشش قرار گرفتند.

به گفته وی، آشنایی با بیماری استئو آرتریت، سقوط- بیماری دیابت - بیماری قلبی و عروقی -پوکی استخوان - سکته مغزی و آشنایی با بیماری دمانس از جمله موضوعاتی است که برای سالمندان جامعه هدف بهزیستی و افراد محلی در ۲ گروه سنی میانسالان با رده سنی ۶۵ الی ۴۵ و گروه سالمندی با رده سنی ۸۵ الی ۶۵ برای هر ۲ جنس آموزش داده می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد