Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین پاشایی گفت: باشگاه پیکان محدودیت‌هایی در منابع مالی دارد و نمی‌توانست با باشگاه‌های دیگر رقابت کند. باید به دنبال بازیکن‌سازی باشیم و نمی‌توانیم مانند تیم‌های دیگر از دسترنج مربیان دیگر استفاده کنیم

حسین پاشایی در نشست خبری قبل از بازی با استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی شرکت کرد.

به گزارش طرفداری، حسین پاشایی، مربی پیکان در خصوص این دیدار گفت:

سخت‌ترین قرعه ممکن به تیم پیکان خورده است زیرا استقلال تیم خیلی خوب، باشخصیت و قابل احترامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول هفته قبل با توجه به زمان کمی که داشتیم روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و شخصیت بزرگ استقلال می‌تواند به تیم ما انگیزه خوبی بدهد. امیدوارم با توجه به تمریناتمان بازی خیلی خوبی مقابل استقلال داشته باشیم.

حسین پاشایی درباره این که مهدی تارتار اعلام کرده که اولویت تیم پیکان رقابت‌های لیگ برتر است توضیح داد:

قطعا همین گونه است، انگیزه و اولویت ما برای لیگ برتر است و باید سعی و تلاش کنیم امتیازهای خوبی در آن مسابقات به دست آوریم اما سعی داریم در جام حذفی هم بازی به بازی پیش رفته و نتایج خوبی به دست بیاوریم. ان‌شاءالله پس از پیروزی مقابل استقلال برای دیدارهای باقیمانده در جام حذفی انگیزه بیشتری هم داشته باشیم.

مربی پیکان درباره تفاوت تیم استقلال با سرمربیگری فرهاد مجیدی و محمود فکری گفت:

نمی‌توانم در مورد این موضوع صحبت کنم زیرا استقلال باشگاه بزرگی است و مدیرانش تصمیم گرفتند محمود فکری را عوض کنند اما فکر می‌کنم هر دو نفر از بازیکنان بزرگ این تیم بوده‌اند و امیدوارم هر کسی در استقلال کار می‌کند موفق باشد.

پاشایی درباره میزان رضایت کادر فنی پیکان از عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات توضیح داد:

بارها خودم و مهدی تار تار گفته‌ایم در نقل و انتقالات جنگ نابرابری داریم. می‌دانستیم نمی‌توانیم بازیکن ستاره در نقل و انتقالات جذب کنیم و تمام سعی و تلاش خود را برای جذب بازیکنان خوب لیگ یک به کار گرفتیم که متأسفانه وقتی پای امضای قرارداد با باشگاه ما رسیدند نتوانستیم آنها را جذب کنیم. البته مشکل از پیکان نبود.

پاشایی ادامه داد:

باشگاه پیکان محدودیت‌هایی در منابع مالی دارد و نمی‌توانست با باشگاه‌های دیگر رقابت کند. باید به دنبال بازیکن‌سازی باشیم و نمی‌توانیم مانند تیم‌های دیگر از دسترنج مربیان دیگر استفاده کنیم. سعی داریم بنزین سبز فوتبالیست‌های جوان را به فوتبال ایران تزریق کنیم و تا پایان لیگ از همین نفرات بهره ببریم. ان‌شاءالله در سال‌های آینده هم باشگاه‌های بزرگ بتوانند از این بازیکنان استفاده کند.

مربی پیکان درباره استفاده از بازیکنان جوان در دو دیدار اخیر پیکان گفت:

مقابل شهر خودرو و صنعت نفت از 9 بازیکن آکادمی پیکان استفاده کردیم که از تیم جوانان و رده‌های سنی پایه بالا آمدند. این موضوع جای خوشحالی و افتخار دارد، اما در کنار آن مجبور هستیم از چنین بازیکنانی استفاده کنیم، زیرا نمی‌توانیم از بازیکنان تیم‌های دیگر استفاده کنیم.

پاشایی ادامه داد:

باید فوتبال ایران به مهدی تارتار افتخار کند. مربیانی قدیمی مثل استاد غلامحسین پیروانی در فوتبال ایران داشتیم که به بازیکنان جوان بها  می‌دادند. اکنون هم مهدی تارتار این سختی را به دوش می‌کشد. در سال‌های اخیر بسیاری از بازیکنانی که در تیم‌های بزرگ ایران بازی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند شاگرد مهدی تارتار بوده‌اند و با قراردادهای بسیار کم به تیم‌های پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان آمدند اما همین نفرات اکنون ستاره تیم‌هایشان و فوتبال ایران شده‌اند.

پاشایی افزود:

ما جوان‌ترین تیم لیگ ایران هستیم و مقابل استقلال هم از این بازیکنان استفاده خواهیم کرد. امیدوارم فوتبال ایران به باشگاه پیکان و شخص مهدی تارتار به اندازه ارزش آنها احترام قائل شود. برای بازی فردا هم با افتخار از این جوان‌ها استفاده خواهیم کرد و امیدواریم بازی خوبی انجام بدهیم.

مربی پیکان در مورد احتمال رسیدن به دیدار با استقلال به وقت اضافی و ضربات پنالتی با توجه به تساوی دو تیم در لیگ برتر گفت:

امیدواریم این مسابقه در همان 90 دقیقه تمام شود و به وقت اضافی نرود. ان‌شاءالله نتیجه بازی در همان 90 دقیقه به سود ما رقم بخورد زیرا بازی بعدی پیکان نزدیک است و نباید زیاد از بابت طول کشیدن زمان آسیب ببینیم.

پاشایی درباره اعتراض این باشگاه به عملکرد کمک داور پشت دروازه در دیدار با شهر خودرو توضیح داد:

پیکان واقعا تیم مظلومی است. می‌دانیم داوران ایرانی کوچک‌ترین مشکلی ندارند. داور وسط بازی مقابل با شهر خودرو به خوبی صحنه را دید و به درستی اعلام پنالتی کرد. فلسفه وجود داور کنار پشت دروازه کمک به داور وسط است نه این که بخواهد باری را روی دوش وی بگذارد.

پاشایی اضافه کرد:

داور به خوبی صحنه را دیده و اعلام پنالتی کرد ولی علی بای با وجود تسلط بر این صحنه اشتباه عجیبی مرتکب شد و خطا را بیرون 18 قدم گرفت، اگر همان صحنه گل می‌‌شد نتیجه این بازی به شکل دیگری رقم می‌خورد. کوچک‌ترین تصمیمی در بازی روی عملکرد بازیکنان جوان ما تأثیرگذار است. در صورت گل شدن پنالتی و به تساوی رسیدن بازی قطعا جریان مسابقه در نیمه دوم متفاوت می‌شد. با این وجود باز هم به داوران ایرانی احترام می‌گذاریم، زیرا شریف‌ترین و پاک‌ترین افراد ورزش و فوتبال هستند.

پاشایی درباره بیرون آمدن به نادر محمدی از بازی مقابل شهر خودرو گفت:

هر بازیکنی روز خوب و بد دارد. محمدی هم با توجه به شرایطی که در بازی رقم خورد از لحاظ تمرکز بهم خورد و تارتار تصمیم به تعویض وی گرفت.

اخبار داغ 

اشک های طارمی در آغوش کونسیسائو شانس بالای پرسپولیس برای میزبانی در لیگ قهرمانان حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کونسیسائو: بعد از اخراج طارمی، ذات واقعی پورتو را نشان دادیم؛ حذف یوونتوس در تاریخ باشگاه ماندگار می شود حکم 9 سال زندان برای روبینیو تأیید شد؛ اتهام تعرض جنسی به یک دختر 23 ساله 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات فوتبال ایران استفاده کنیم حسین پاشایی شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  تقی پاشایی گفت: با توجه به عمر بالای لوله‌ها و فرسودگی لوله‌های خطوط انتقال مجتمع ۳ روستایی ارسی (ارسی، چشمه، آغبلاغ ولدیان) که دچار ترکیدگی‌های زیاد بود و همچنین گرفتگی لویل‌ها برا اثر رسوب بود، اصلاح آن در دستور کار قرار گرفت.
پاشایی تصریح کرد: اجرای خط انتقال و مخزن ۲۰۰ متر مکعبی توسط امور عشایر انجام و بعد از تحویل پروژه اتصال مخزن به خطوط انتقال از طریق ایستگاه‌های پمپاژ توسط شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در ۷ نقطه به انجام رسید.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مخزن قدیمی روستای آغبلاغ ولدیان در کد ارتفاعی مناسبی احداث نشده بود و بالادست روستا همواره با مشکل قطعی آب و افت فشار آب روبرو بودند، با بهره برداری از مخزن این مشکل آب در این روستا نیز رفع شد.
سرپرست معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی افزود: با اصلاح سایز و عمق لوله گذاری و احداث شیر‌های هوا و تخلیه از قطعی آب شرب در روستا‌های مجتمع ارسی جلوگیری و همچنین وقوع اتفاقات پی در پی در خط انتقال نیز مرتفع شد.

دیگر خبرها

  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • حضور آتیلا حجازی در جلسه هماهنگی بازی استقلال - ذوب آهن
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • خط انتقال مخزن و ایستگاه روستا‌های پمپاز مجتمع ارسی متصل شد