Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه قرعه جام حذفی برای این تیم سخت و بد نیست، گفت: نیاز به دو، سه بازیکن جدید داریم و فرهاد مجیدی شب گذشته لیست بازیکنان مدنظرش را به باشگاه داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، فراز کمالوند که به جای فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی استقلال با پیکان در جام حذفی حاضر شده بود، شرایط تیم استقلال را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمالوند گفت: مسابقات حذفی سخت است و جای جبران ندارد. در جام حذفی یک طرف همه چیز است و یک طرف هیچ چیز. پیکان بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای دارد. تمام توان را می‌گذاریم تا گام اول را محکم برداریم. راه قهرمانی در جام حذفی کوتاه‌تر است. با تمام قوا و ترکیب کامل با پیکان بازی می‌کنیم.

مربی استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا فکر نمی‌کنید قرعه حذفی برای این تیم سخت شروع شده است؟ تاکید کرد: استقلال، استقلال است. به نظرم قرعه برای پیکان بد است. برای حریفان احترام قائلیم ولی ما استقلال هستیم. می‌دانیم بازی سختی داریم ولی تمام توانمان را می‌گذاریم. سعی کردیم کار خوب و علمی را با فرهاد مجیدی جلو ببریم. آقافرهاد به زبان انگلیسی و اسپانیایی مسلط است و کارها را به روز پیش می بریم. کاملاً با هم هماهنگ هستیم. امیدوارم هر سه جام را با خوبی و خوشی تمام کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

کمالوند درباره برنامه‌های استقلال برای دیدار با پیکان، گفت: ما که با تمام توان بازی می‌کنیم. اعتقاد داریم پیکان هم همین کار را می‌کند. سعی می‌کنیم از ترکیب اصلی خودمان استفاده کنیم. پیکان در کار دفاعی قوی است. حتماً کار سختی داریم. امیدوارم تکلیف بازی در نود دقیقه مشخص شود تا فشار بدنی به بازیکنان وارد نشود.

مربی استقلال از صحبت درباره داوری خودداری کرد.

کمالوند در ادامه با اشاره به نیازهای این تیم در نقل و انتقالات نیم فصل تاکید کرد: پنجره نقل و انتقالات استقلال بسته است. حتماً تیم نیاز به تقویت دارد. دیشب مجیدی لیست بازیکنان مدنظرش را به آقای مددی مدیرعامل باشگاه داد. حتماً دو، سه بازیکن جدید نیاز داریم. ما در سه جام می‌جنگیم. این تیم، استقلال است و مردم توقع دارند. در سه چهار سال اخیر آنچه مردم می‌خواستند برآورده نشده است. برای هر سه جام می‌جنگیم هم حذفی، هم لیگ و هم آسیا.

وی گفت: تیمی که در سه جبهه می جنگد نیاز دارد نفراتش کفاف کادر فنی را بدهند. الان در دو، سه پست مشکل داریم. مشکلی در دروازه و دفاع نداریم. در خط جلو یعنی هافبک به جلو نیاز به جذب بازیکن داریم. منابع مالی باشگاه هم محدود است. هیات مدیره و مدیرعامل خیلی زحمت کشیدند تا بدهی سرسام آور را پرداخت کنند. نمی‌خواهیم فشاری به باشگاه بیاید. رقم‌های بالایی برای بعضی از بازیکنان پیشنهاد شده است. قبل از جذب بازیکن امیدواریم پنجره باز بشود.

مربی استقلال درباره وضعیت داریوش شجاعیان اظهار کرد: شجاعیان از هفته آینده می‌تواند تمرینات پرفشار را شروع کند.

کمالوند در پایان درباره تاکتیک اوت دستی تیم پیکان هم گفت: راجع به چه صحبت کنیم؟ این یک تاکتیک است. اوت دستی را در خیلی از تیم‌های خارج از ایران هم استفاده می‌کنند. اگر ما هم داشتیم، استفاده می‌کردیم. نباید کار فنی پیکان را لوث کنیم و فقط درباره اوت دستی صحبت کنیم. این یک فاکتور مثبت است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فراز کمالوند استقلال فرهاد مجیدی جام حذفی جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طارمی پس از ۴ سال حضور در تیم فوتبال پورتو و با توجه به عملکرد خوبی که از خود نشان داد مورد توجه سران باشگاه اینتر ایتالیا قرار گرفت و با توجه به اینکه قرارداد او با باشگاه پورتو پرتغال تا پایان فصل جاری اعتبار دارد این بازیکن در نقل و انتقالات تابستانی رسماً راهی اینتر می‌شود.

«پیرو آسیلیو» مدیر ورزشی باشگاه اینتر در جدیدترین اظهارات خود پیرامون فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه در پایان فصل، اظهار داشت: ما در فصل آینده ۴ مهاجم خواهیم داشت و اینکه گفته می‌شود ۵ مهاجم در اینتر حضور خواهند داشت، صحت ندارد.

او ادامه داد: «جاشوا زیرکزی» و «آلبرت گوموندسون» دو بازیکن باکیفیت عالی هستند اما به این معنی نیست که ما آنها را خواهیم خرید. مهاجم جدید اینتر (مهدی طارمی) قبلاً به توافق نهایی با ما دست یافته است.

لازم به ذکر است پس از سردار آزمون که در عضویت تیم رم ایتالیا قرار دارد، مهدی طارمی دومین بازیکن حال حاضر تیم ملی ایران است که به زودی راهی یک باشگاه مطرح ایتالیایی خواهد شد.

کد خبر 6091863

دیگر خبرها

  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!