Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:47:56 GMT

بازدید مدیرعامل مس سونگون از باشگاه ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۷۱۴۴

بازدید مدیرعامل مس سونگون از باشگاه ذوب آهن

ایسنا/اصفهان مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه مس سونگون باحضور در باشگاه ذوب آهن با فریدونی مدیرعامل ذوب آهن ملاقات کردند.

محمدرضا کافی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون امروز (چهارشنبه ۲۰ اسفندماه) با حضور در محل ستاد باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن با مجتبی فریدونی - مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه ذوب آهن، در ابتدای این جلسه مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ضمن تبریک مبعث پیامبر گرامی اسلام، حضور فعال باشگاه ها در رویدادهای مختلف ورزشی و باشگاهی را موجب توسعه ورزش در همه عرصه ها خواند.

فریدونی گفت: باشگاه ذوب آهن آمادگی کامل دارد در تمامی مباحث اداری، مالی، قراردادی و نگهداری مجموعه های ورزشی، آکادمی، روابط عمومی و تعالی سازمانی تجربیات خود را در اختیار باشگاه مس سونگون قرار دهد.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون نیز با تبریک انتصاب مهندس فریدونی به عنوان مدیرعامل باشگاه بزرگ ذوب آهن از همکاری باشگاه تشکر کرد و گفت: دو مجموعه ذوب آهن اصفهان و مس سونگون نقاط اشتراک زیادی برای همکاری دارند که موجب توسعه بیشتر هر دو باشگاه خواهد شد.

در این دیدار که آقایان عابدینی، حضرتی، تقیان اعضای هیئت مدیره باشگاه مس، ستارلو مدیر روابط عمومی باشگاه مس سونگون به همراه امیرعطابخش سرپرست هیات بولینگ و بیلیارد استان اصفهان و همچنین بهروز یبلویی معاون مالی و پشتیبانی باشگاه ذوب آهن، محمد مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل باشگاه نیز حضور داشتند، دو طرف در خصوص همکاری‌های دوجانبه و الگوبرداری و کسب تجربیات باشگاه داری و حضور موثرتر در عرصه های ورزشی و تقویت اتحادیه باشگاههای صنعتی بحث و گفت وگو کردند.

در پایان این دیدار، اعضای هیئت مدیره مس سونگون از بخش های مختلف باشگاه بازدید کردند.

​​​​انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی باشگاه ذوب آهن مس سونگون مجتبی فریدونی باشگاه مس سونگون مدیرعامل باشگاه باشگاه ذوب آهن روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد خانی افزود: در نمایشگاه اکس پو۲۰۲۴ مبادله تفاهم نامه مابین شرکت آب و فاضلاب استان و شرکت مس سونگون انجام شد.

خانی گفت: بر اساس این تفاهم نامه قسمتی از پساب تصفیه خانه مرند برای مصرف صنعتی در اختیار شرکت مس سونگون قرارخواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: فرصت‌های سرمایه گذاری متعددی در این نمایشگاه مطرح است که مهمترین آنها مربوط به مبادله تفاهم نامه واگذاری پساب مرند به شرکت مس سونگون است.

خانی تاکید کرد: این تفاهم نامه در راستای کمک به توسعه صنعت استان و کمک به آزاد سازی آب شرب از صنایع، به نفع مردم منطقه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی ادامه داد: بر اساس این قرارداد، سالانه ۵٫۳ میلیون مترمکعب پساب شهر مرند، تصفیه و در اختیار مجتمع مس سونگون قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مدت این تفاهم نامه ۲۰ ساله بوده و بر اساس آن حدود ۱۰۶ میلیون مترمکعب پساب تصفیه خواهد شد.

کد خبر 6094384

دیگر خبرها

  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • بازدید دادستان کل کشور از دادسرای عمومی و انقلاب بندرعباس
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • آزادسازی آب شرب از صنایع آذربایجان شرقی
  • حضور مالک جدید باشگاه استقلال در فدراسیون کشتی
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!