Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تهران درباره جلسه با سرخ‌پوشان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش برنا، ایمان حسین‌پور در ارتباط با جلسه امروز خود با اعضای تیم اظهار داشت: این نشست، جنبه آموزشی داشت و یکسری مسئل حقوقی و قوانین که بازیکنان در جریان فعالیت حرفه‌ای خود در زمین یا بیرون از آن، ممکن است درگیرش شوند را مطرح کردیم تا اشراف بیشتری داشته باشند و احیانا به دلیل عدم اطلاع، دچار مشکل نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: وقتی بحث فعالیت حرفه‌ای و حرفه‌ای سازی مطرح می‌شود، کار روی چنین مواردی لازم است. ما هم قصد داریم در مسیر حرفه‌ای شدن گام برداریم. از این رو، با نظر مدیریت باشگاه، چنین دوره‌هایی را تدارک دیده‌ایم که ادامه خواهد داشت.

او در پایان گفت: در جریان این دوره‌ها، بازیکنان بیشتر از قبل با مسایل حقوقی و انضباطی مربوط به خود در رقابت‌های داخلی و بین‌المللی آشنا شده و با مسئولیت خود در این حوزه‌ها بهتر آشنا می‌شوند تا سهوا دچار یک‌سری مشکلات و محرومیت‌ها نشوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • ۵۰ سازه ناایمن در اراک شناسایی شده است
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • وجود بیش از یکهزار و 800 اثر تاریخی ثبت ملی شده در آذربایجا‌ن‌غربی
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • بازدید معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی از پروژه جداره‌سازی خانه گردشگری ارومیه
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • جزئیات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی ۱۴۰۳