Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: برای تسریع در تکمیل سالن شش هزار نفری قزوین آماده واگذاری آن به بخش خصوصی هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور روز چهارشنبه به همراه عباس علایی مقدم از ورزشگاه شش هزار نفری در دست ساخت قزوین بازدید کرد و در جریان روند ساخت این مجموعه ورزشی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، ظهر چهارشنبه با هدایت الله جمالی پور استاندار  قزوین و یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم دیدار و گفتگو کرد.

حسن کریمی در این دیدار گفت: قزوین یک استان مستعد در رشته های ورزشی است و داشتن سالن سر پوشیده برای ورزشکاران این استان یک ضرورت است.

وی بیان کرد: محدودیت منابع اعتباری موجب شده بسیاری از طرح ها با سرعت کمتری به مرحله بهره برداری برسد و در این راستا تلاش می کنیم بر اساس قانون از ظرفیت بخش خصوصی هم در این عرصه استفاده کنیم.

موافق واگذاری سالن شش هزار نفری قزوین به بخش خصوصی هستیم

کریمی تصریح کرد: با وضعیت اعتباراتی که داریم تکمیل شدن این مجموعه حداقل 3 تا 5 سال زمان لازم دارد لذا بهترین روش واگذاری آن به بخش خصوصی است تا مردم استان زودتر بتوانند از این سالن ورزشی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: قرار بود این سالن ورزشی در سال 1400 تکمیل شده و آماده بهره برداری شود اما به دلیل ناتوانی پیمانکار و تزریق کم اعتبارات این طرح طولانی شده که باید برای آن تدبیر کنیم تا سریعتر تکمیل شود.

کریمی اضافه کرد: با تخصیص 30 درصد اعتبارات به صورت اوراق و 70 درصد نقدی انتظار داشتیم کارها شتاب گیرد اما خزانه این اعتبار را تامین نکرده و حاضریم همه اعتبار را اوراق بگیریم تا کارها تسریع شود.

وی گفت: در بازدیدی که امروز از پروژه داشتیم و ارزیابی خود از پیمانکار بسیار علاقمند هستیم تا ادامه کار توسط بخش خصوصی صورت گیرد و پیگیری خواهیم کرد تا با تفویض اختیار ماده 27 به استانداران از سوی وزیر ورزش شما بتوانید در استان برای واگذاری این سالن ورزشی تصمیم بگیرید تا کارها تسریع شود.

کریمی یادآورشد: در حال حاضر نصب 10 قاب سقف برای تکمیل اسکلت باقیمانده که آمادگی داریم حدود دو میلیارد تومان مطالبات پیمانکار را پرداخت کنیم تا عملیات تکمیل سقف در دو ماه آینده نهایی شود.

پروژه تعطیل نخواهد شد

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: ساخت سالن سرپوشیده 6 هزار نفری قزوین و نیز سالن دو میدانی متوقف نخواهد شد و برای تکمیل اسکلت سازه بیش از 15 میلیارد تومان اعتبار نیاز است که آماده ایم نیمی از آن را بسرعت تامین کنیم تا کار شتاب گیرد.

وی تصریح کرد: تکمیل این پروژه بیش از 60 تا 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که قادر به تامین آن نیستیم اما آن را در قالب هزینه های قابل قبول می پذیریم تا بخش خصوصی وارد کار شود.

انتقال سند ورزشگاه تسریع شود

کریمی گفت: برای طی مراحل قانونی نیازمند صدور سند ورزشگاه به نام اداره کل ورزش و جوانان هستیم تا پایان کار شهرداری هم گرفته شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حسن کریمی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور شش هزار نفری بخش خصوصی سالن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • بنا‌های تاریخی اردبیل برای احیا به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود