Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته اول دور نهایی لیگ برتر فوتسال امروز آغاز شد که در یکی از این بازی‌ها تیم گیتی‌پسند اصفهان  به مصاف مس سونگون دیگر مدعی قهرمانی این دوره از رقابت‌ها رفت.

در همان ثانیه‌های آغازین بازی یک موقعیت خطرناک از سوی سعید احمدعباسی روی دروازه مس ایجاد شد که مشکوک به هند نیز بود و منجر به گل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی از همان دقایق ابتدایی به صورت پایاپای و با حملات دو تیم بر روی دروازه‌های یکدیگر آغاز شد که درخشش دروازه‌بانان دوتیم مانع از این شد که دروازه دو تیم باز شود.

در دقیقه ۱۰ بازی بازیکنان مس روی یک ضدحمله صاحب موقعیت شد که توپ با شدت به صورت سپهر محمدی برخورد کرد و باعث متوقف شدن چند ثانیه‌ای بازی شد؛ محمدی در این صحنه آسیب جدی ندید.

در دقیقه ۱۵ شوت سنگین فخیم بازیکن مس سونگون دروازه گیتی‌پسند را به شدت تهدید کرد که در این صحنه بازهم با درخشش سپهر محمدی، توپ وارد دروازه میزبان نشد.

در دقایق پایانی نیمه اول این تیم مس بود که تیم برتر میدان بود و اشتباهات بازیکنان گیتی‌پسند نیز باعث تهدید شدن دروازه تیم اصفهانی می‌شد که با درخشش سپهر محمدی مانع از گل شدن این توپ‌ها شد.

در ۳۲ ثانیه مانده به پایان نیمه اول بازهم فخیم روی یک شوت سنگین قصد باز کردن دروازه گیتی‌پسند را داشت که با سپهر محمدی با واکنش خود مانع از به ثمر رسیدن این گل شد.

در نیمه دوم بازی ابتدا این بازیکنان مس سونگون بودند که با حملات خود قصد داشتند دروازه گیتی‌پسند را باز کنند.

در دقیقه ۲ نیمه دوم بازی در یک حمله سریع توسط بازیکنان گیتی‌پسند با شوت قدرت بهادری از جناح چپ دروازه مس، با یک شوت دروازه این تیم را باز کرد.

پس از به ثمر رسیدن اولین گل گیتی‌پسند و بازی،حملات بی‌امان مس آغاز شد که با دفاع بازیکنان گیتی‌پسند این حملات راه به جایی نبرد.

در دقیقه ۷ نیمه دوم سنگ‌سفیدی با یک پاس عالی توپ را به شفیعی رساند و وی با یک ضربه پشت‌پای زیبا دومین گل گیتی‌پسند را به ثمر رساند.

در دقیقه ۸ نیمه دوم بر اثر یک خطای، داور برای تیم مس یک ضربه آزاد پشت محوطه جریمه گرفت که بابک نصیری آن را وارد دروازه مس کرد تا حساب کار ۲ بر یک شود.

در دقیقه ۱۰ بازی زارعی بازیکن مس در یک حمله از جناح راست دروازه گیتی‌پسند تواسنت دومین گل مس را به ثمر برساند تا نتیجه به تساوی کشیده شود.

پس از آن این بازهم تیم مس بود که با فشار بی‌امان خود گیتی‌پسند میزبان را در لاک دفاعی فرو برده بود و موقعیت‌های خطرناکی نیز خلق کرد که با واکنش سپهر محمدی و مدافعان گیتی‌پسند راه به جایی نبرد.

در دقیقه ۱۸ بازی بود که روی اشتباه حسن‌‌زاده بازیکن گیتی‌پسند سالار اقاپور در یک ضدحمله از جناح چپ دروازه گیتی‌پسند گل سوم و برتری مس را به ثمر رساند تا حساب کار ۳ بر ۲ به سود مس پایان برسد.

کارت زرد: حمید احمدی(گیتی‌پسند)

کارت قرمز: احمد باغبانباشی( سرمربی مس)

گل: قدرت بهادری، وحید شفیعی برای گیتی‌پسند و بابک نصیری، زارعی و آقاپور برای مس سونگون

ترکیب گیتی‌پسند اصفهان: سپهر محمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی، محمدرضا سنگ‌‌سفیدی، مسعود یوسفی، حمید احمدی، وحید شفیعی، سعید احمدعباسی، قدرت بهادری، علیرضا وفائی، بهزاد رسولی، سروش احمدنیا

سرمربی: وحید شمسایی

ترکیب مس سونگون: علیرضا صمیمی، سعید مؤمنی، فرهاد فخیم، بابک نصیری، مسلم اولادقبا، محمدحسین درخشانی، سالار آقاپور، محمد زارعی، علیرضا اصغری، مصطفی نعمت‌وند، حمزه کدخدائی، میثم خیام

سرمربی: احمد باغبانباشی

حواشی:

* این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

*علی افضل، مدیرفنی تیم مس سونگون از روی سکوها نظاره‌گر این دیدار است.

* آرش جابری مدیر سازمان لیگ فوتسال از نزدیک نظاره‌گر این دیدار است.

*به دلیل حساسیت بالای این دیدار، نماینده ویژه سازمان لیگ و نماینده حراست فدراسیون فوتبال در سال پیروزی حاضر بودند.

* در دقایق پایانی بازی میان حمید احمدی بازیک تیم گیتی‌پسند و نیمکتنشینان تیم مس درگیری فیزیکی ایجاد شد که با دخالت داور و کادر فنی گیتی‌پسند به پایان رسید؛ داور در پایان این درگیری به باغبانباشی مربی مس کارت قرمز داد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ برتر اصفهان فوتسال مس دروازه گیتی پسند گیتی پسند سپهر محمدی مس سونگون نیمه دوم تیم مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۷۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت

تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان، دومین بازی از سری نیمه‌نهایی لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز (دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران برای دومین بار به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی اصفهانی‌ها به پایان رسید تا سری را یک - یک به تساوی بکشد.

بر خلاف بازی نخست، این دیدار در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، از همان ابتدا نبض بازی را در اختیار گرفته و با نتیجه ۶۴ - ۶۸ مقابل شاگردان مهران شاهین‌طبع به پیروزی دست یافتند.

بجز کوارتر سوم که با پیروزی ۱۳ - ۲۳ طبیعت به پایان رسید، در کوارترهای اول، دوم و چهارم این تیم ذوب‌آهن اصفهان بود که به ترتیب با نتایج ۱۸-۱۲، ۱۷-۱۲ و ۲۰-۱۷ به برتری رسید تا در مجموع با ۴ امتیاز برتری، دومین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • باخت برایم بی‌معنا است/هندبال گیتی‌پسند در آسیا حرف خواهد زد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید