Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی زینی‌وند بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان بیان داشت: از امروز همزمان با سراسر کشور ثبت نام از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر در تمامی فرمانداری‌های استان کرمان آغاز شده است.

وی افزود: طبق آخرین آمار تاکنون ۵۰ نفر در سطح استان کرمان ثبت نام کرده‌اند که بیشترین ثبت‌نام‌ها مربوط به شهرستان کرمان بیش از ۳۰ نفر است زیرا حوزه شهرستان کرمان وسیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توصیه می‌شود کاندیداها برای ثبت‌نام به صورت الکترونیکی از ظرفیت دفاتر پیشخوان دولت یا حتی کامپیوترهای شخصی خود استفاده کنند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ضرورتی به مراجعه حضوری برای ثبت نام نیست، گفت: کاندیداها ثبت‌نام را به روزهای پایانی موکول نکرده و زودتر در این زمینه اقدام کنند.

زینی‌وند تصریح کرد: از همه کسانی که واجد شرایط هستند درخواست می‌کنیم تا در این دوره از انتخابات شوراها ثبت نام کنند.

وی گفت: تاکنون مشکلی در رابطه با ثبت نام در استان ایجاد نشده ضمن اینکه سایر فرآیندهای انتخابات نیز در حال انجام است و از دیروز به مدت ۵ روز ستادهای انتخاباتی تشکیل می‌شوند و هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

ایجاد ۳۵۰۰ شعبه اخذ رأی در کرمان

زینی‌وند تصریح کرد: ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رأی ثابت و سیار در کل استان وجود دارد و حدود ۴۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات مشارکت دارند و ما از آمادگی کامل برخوردار هستیم.

استاندار کرمان گفت: انتخابات امر مهمی است خصوصاً در روستا درخواست داریم همه کسانی که واجد شرایط هستند ثبت نام کنند.

زینی‌وند بیان کرد: مشارکت در انتخابات مجلس در حد انتظار نبود اما پیش بینی ما این است که انتخابات شوراها با مشارکت بیشتری انجام شود.

وی افزود: ممکن است که وضعیت اقتصادی و کرونا به مردم فشار آورده باشد اما مسئولان هم مقصر نیستند ضمن اینکه تحریم‌ها هم در این خصوص بی تأثیر نبوده است؛ معتقدم همه ما بر حسب وظایف دینی باید در انتخابات شرکت کنیم.

استاندار کرمان اظهار داشت: مشارکت بالای ما در انتخابات بسیاری از مشکلات را حل می‌کند و معادلات بین‌المللی را نیز رقم خواهد زد.

استاندار کرمان افزود: این مردم شهید دادند، همکاری کردند و ۴۲ سال انقلاب را نگه داشتند و در این انتخابات که بسیار مهم است، هم مشارکت می‌کنند.

استاندار کرمان با حضور مدیرکل سیاسی، امنیتی استانداری و فرماندار کرمان از ستاد انتخابات شهرستان کرمان بازدید و در جریان روند ثبت نام داوطلبان قرار گرفت.

ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند ماه آغاز شده و ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین ماه خواهد بود.

کد خبر 5166793

منبع: مهر

کلیدواژه: علی زینی وند استانداری کرمان انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان شیراز شیوع کرونا انتخابات شورای شهر و روستا اردبیل عکس استانها انتخابات 1400 شهرستان کرج بیرجند همدان استاندار کرمان شهرستان کرمان زینی وند ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است

استاندار لرستان با اشاره به امنیت این استان گفت: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، ابوطالب شفقت، ظهر امروز، در نشست با فرماندهان فراجای لرستان گفت: این استان امن و فعال با مشارکت مردم است.

او با بیان اینکه تعامل مردم و پلیس عامل موفقیت پلیس است، اضافه کرد: اهداف و مأموریت‌های نیروی انتظامی در سایه تعامل مردم با پلیس محقق می‌شود.

استاندار لرستان با اشاره به تظاهرات‌های مسالمت‌آمیز علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه، تأکید کرد: خشونت پلیس علیه دانشجویان معترض در دانشگاه‌های آمریکا حاکی از زیر پا گذاشتن حقوق انسانی است.

شفقت بیان کرد: رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان، استادان و فیلسوفان قابل‌ قبول نیست، اما پلیس در کشور ما امنیت را با حضور مردم ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • در جنگ‌ روایت‌ها به رسانه‌ها جدی‌تر توجه کنیم
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • استان سمنان معتاد متجاهر ندارد
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • رقابت ۴۵ هزار نفر داوطلب کرمانی در مرحله نخست کنکورسراسری
  • مشارکت بیشتر در انتخابات، هزینه‌های امنیتی را کاهش می‌دهد
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری