Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  ‌خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  علیرضا منصوریان سرمربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک در مراسم معارفه خود بیان کرد: اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه آلومینیوم من را برای شروع همکاری به جلسه‌ای دعوت کردند. در این جلسه خیلی زود به نتیجه رسیدیم. دوست داشتم که فضای فوتبالی اراک را تجربه کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴۹ سال دارم و اولین باری است که به شهر اراک آمده ام. جو اراک خوب است و این شهر علاقه مندان فوتبال زیادی دارد. تیم آلومینیوم بعد از ۱۸ سال به لیگ برتر آمده است و از همین جا به رسول خطیبی خسته نباشید می‌گویم.

منصوریان در ادامه گفت: خطیبی تا به اینجای کار امتیازات خوبی جمع کرده است. راه سختی در پیش داریم.۱۰ روز گذشته این تیم نتایجی را کسب کرده است که برای هواداران قابل قبول نبوده است. باید بازیکنان را از لحاظ روحی کنترل کنیم. حس سنگین باخت مقابل سپاهان در چهره بازیکنان و هواداران دیده می‌شود.

او در رابطه با فوتبال اراک عنوان کرد: مهدی مهدوی کیا تنها فوتبالیست اراکی بود که همیشه با ما همراه بوده است. میثم مجیدی نیز در استقلال بازیکن خود من بود. جو فوتبال اراک شبیه به آبادان و بندر انزلی است.  آلومینیوم پیروزی‌های خوبی مقابل تراکتور و پرسپولیس داشته است.

منصوریان تصریح کرد: تیم‌هایی که به لیگ برتر می‌آیند، در سه سال اول باید تثبیت شوند. نباید برگشت رو به عقب داشته باشیم.۳ امتیاز هفته قبل می‌توانست جایگاه ما را تغییر دهد. جسارت بازیکنان بسیار مهم است تا بتوانیم در سال چهارم و پنجم یک جایگاه قابل قبول داشته باشیم. تا پایان این فصل قرارداد بسته ام.

او در رابطه با نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: احتمالا ۳ بازیکن جدید جذب کنیم. در بالای جدول شکارچیان بزرگ قرار دارند و جذب بازیکن خوب برای ما سخت است.

منصوریان در خصوص اعضای کادر فنی خود بیان کرد: ۳ نفر دیگر به کادر فنی من اضافه می‌شوند. محمد خرمگاه و علی دهقان هم اکنون دستیاران من در آلومینیوم اراک هستند. علی مهاجر نیز آنالیزور تیم آلومینیوم است.

بیشتر بخوانید

نگاهی به عملکرد منصوریان در دوران سرمربیگری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱

تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • ببینید | خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۱ - فولاد ۱
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • توقف آلومینیوم و فولاد به‌سود رقبای خوزستانی قعرنشین
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • واکنش آلومینیوم اراک به استقلالی یا پرسپولیسی شدن لیموچی: دلال‌ها آرامش تیم را برهم می‌زنند
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند