Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@12:46:51 GMT

کفش طلای اروپا در دستان چیرو ایموبیله / عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۸۲۳۵

کفش طلای اروپا در دستان چیرو ایموبیله / عکس

چیرو ایموبیله، بهترین گلزن پنج لیگ معتبر اروپا در فصل 20-2019 بود

چیرو ایموبیله، مهاجم 31 ساله ایتالیایی لاتزیو در فصل 20-2019 سری آ توانست 36 گل وارد دروازه حریفان کند و ضمن کسب عنوان آقای گلی سری آ موسوم به کاپوکانونیره، بالاتر از روبرت لواندوفسکی و کریستیانو رونالدو به عنوان برنده کفش طلای اروپا انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام وب سایت لاتزیو، امروز چیرو ایموبیله با حضور در ساختمان شهرداری رم، جایزه کفش طلای اروپا فصل 20-2019 را از دستان ویرجینیا راجی، شهردار رم دریافت کرد. چیرو ایموبیله پس از دریافت این جایزه گفت:

خانواده، همه چیز من است اما بدون کمک کل هم تیمی هایم در لاتزیو، نمی توانستم این جایزه را ببرم. پیامم به بازیکنان جوان این است که همیشه به رویاهایتان باور داشته باشید. من همیشه می دانستم کارم را از کجا شروع کرده ام و به کجا می خواهم برسم. در حال سپری کردن یک دوره افت هستیم اما بابت کارهایی که تا الان انجام داده ایم، افتخار می کنم. ما پنج سال است کنار یکدیگر هستیم و به نتایج مهمی رسیده ایم. با خواندن تاریخ باشگاه لاتزیو، داستان جورجو کینالیا مرا تحت تاثیر قرار داد اما خودم را در برونو جوردانو می بینم. بهترین گلم؟ گل پشت پا به کالیاری اما لحظات هیجان انگیز خیلی زیادی را در لاتزیو داشته ام. 

چیرو ایموبیله، برنده کفش طلای 20-2019

 

اخبار داغ 

اشک های طارمی در آغوش کونسیسائو شانس بالای پرسپولیس برای میزبانی در لیگ قهرمانان حمله بوکسور ایرانی به 3 متجاوز دختر 15 ساله + عکس ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت کونسیسائو: بعد از اخراج طارمی، ذات واقعی پورتو را نشان دادیم؛ حذف یوونتوس در تاریخ باشگاه ماندگار می شود حکم 9 سال زندان برای روبینیو تأیید شد؛ اتهام تعرض جنسی به یک دختر 23 ساله 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: چیرو ایموبیله کفش طلای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از سال گذشته حوزه هنری و دفاتر حفظ آثار در شهرستان‌ها فعال شده و قرار است زندگینامه شهدای هر شهرستان توسط جوانان داوطلب در همان شهرستان به تحریر درآید.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ عنوان کتابچه چاپ شد که هر کدام اختصاص به یک شهید دارد و به صورت جیبی قابل حمل است.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: این کتابچه‌ها شامل زندگینامه، خاطرات و با وصیت نامه شهدا به همراه تعدادی عکس است تا دانش آموز با فضای دفاع مقدس آشنا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در مدارس هر شهرستان، کتابچه‌ها توزیع می‌شود تا دانش آموز قهرمانان خود را بشناسند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه در حوزه تولید کتاب قلم و تجربه نویسندگان مهم اند، افزود: در خراسان جنوبی از نظر نویسنده توانمند مشکل داریم، به همین منظور با کمک دستگاه‌های هنری و برگزاری کارگاه در تقویت قلم نویسندگان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۶ نویسنده در حوزه دفاع مقدس داریم که ۲۳ نفرشان فعال اند و کتاب‌ها در حوزه‌های کودک، نوجوان، موسیقی، تئاتر، رمان، کتاب شعر، تاریخ شفاهی، خاطره، داستان و کتاب‌های اسنادی تالیف می‌شوند.

سرهنگ فلاحی گفت: در نمایشگاه کتاب که قرار است از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار شود به صورت حضوری و میدانی شرکت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تصویری غم‌انگیز از سقوط ارزش ریال در دستان گردشگر روس
  • موفقیت‌های فولاد اکسین با دستان کارگران گره خورده است / امانت فولاد اکسین را به دست آیندگان برسانیم
  • تصویر شهریار شاعر نامدار ایرانی بر دستان هواداران تراکتورسازی
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • کنترل حکشتی به زودی در دستان تامین‌اجتماعی؟!
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • مهار تمساح با دستان خالی!