Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار قزوین گفت: با توجه به تاخیرهای زیادی که در ساخت ورزشگاه ۶ هزار نفری قزوین ایجاد شده، تکمیل این ورزشگاه را به بخش خصوصی خواهیم سپرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که عصر امروز در دفتر استاندار قزوین برگزار شد، اظهار داشت: اگر بخش خصوصی تعهد دهد که طرح احداث استادیوم 6 هزار نفری قزوین را با سرعت و کیفیت انجام دهد، اتمام و تکمیل این مجموعه ورزشی را به بخش خصوصی خواهیم سپرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه اجرای این پروژه به دلیل محدودیت‌های اعتباری و مالی دولت در گذشته سال‌ها به تعویق افتاده، ناچار به اخذ تعهد اجرای سریع این طرح از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی هستیم.

جمالی‌پور با اشاره به ضرورت انتقال مالکیت زمین ورزشگاه 6 هزار نفری از دولت به بخش خصوصی ادامه داد: برای این انتقال مشکل خاصی وجود ندارد و در صورت تعیین سرمایه‌گذار این فرآیند به سرعت انجام می‌شود تا خللی در اتمام و تکمیل استادیوم یادشده به وجود نیاید.

تکلیف واگذاری پروژه هفته بعد معلوم می‌شود

استاندار قزوین در ادامه از تعیین تکلیف وضعیت واگذاری پروژه در هفته آینده خبر داد و گفت: در هفته پیش رو جلسه‌ای با حضور بنده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین سرمایه‌گذار بخش خصوصی برگزار خواهیم کرد تا فرآیند انتقال پروژه به سرمایه‌گذار را نهایی کنیم.

جمالی‌پور با تاکید بر لزوم اجتناب از اشتباه محاسباتی در واگذاری این طرح ورزشی حیاتی افزود: به همین خاطر باید توان مالی سرمایه‌گذار، نحوه و سرعت تخصیص اعتبارات به این پروژه و سرعت کار مدنظر او را با دقت بررسی و تحلیل کنیم تا بتوانیم با تدوین یک برنامه مشخص زمان‌بندی تکمیل این ورزشگاه را مشخص و تسریع کنیم.

خراسان رضوی| استادیوم 15 هزار نفری سربداران سبزوار به بهره برداری می‌رسدبازسازی و تجهیزسازی استادیوم علی دایی اردبیل تا پایان امسال انجام می‌شودفاز نخست ورزشگاه ولایت بروجرد به بهره برداری می‌رسد

استفاده از تسهیلات تبصره 19 برای تسریع اجرای طرح‌های ورزشی

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور هم در ادامه این دیدار با اشاره به کمبود زیرساخت‌های ورزشی در استان قزوین گفت: با وجود ظرفیت‌های ورزشی و قهرمانی فراوان این استان هنوز با معضل کمبود سرانه ورزشی در هر 2 بعد ورزش قهرمانی و همگانی روبه‌روست و باید تحرک دستگاه‌های متولی برای توسعه اماکن ورزشی بیشتر شود.

حسن کریمی با اشاره به رویکردهای سازمان برنامه و بودجه برای اختصاص اعتبار تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام اضافه کرد: با توجه به اینکه پیشبرد طرح‌های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بیش از 50 درصد مدنظر سازمان مزبور است، باید در مواردی که پیشرفت پروژه‌های ورزشی ما کم است، از ظرفیت مشارکت با بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: همچنین استان قزوین می‌تواند از تسهیلات تبصره 19 قانون بودجه برای اعطای وام کم‌بهره و حتی بلاعوض به بخش خصوصی بهره بگیرد تا بودجه ابتدایی که حکم پیشران هر پروژه را دارد، سریع‌تر به اجرای طرح‌های ناتمام ورزشی اختصاص یافته و اجرای آنها را سرعت ببخشد.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت توسعه اماکن ورزشی استانداری قزوین شرکت توسعه اماکن ورزشی استانداری قزوین بخش خصوصی سرمایه گذار هزار نفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

یوسف نوری در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ارسال نامه‌ای برای وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تسریع در صدور ترک تشریفات برای اسکله رو - رو ریلی امیرآباد گفت: ساخت اسکله رو رو بندر امیرآباد از مصوبات سفر اول ریاست جمهوری است.

وی پیشرفت این پروژه را در حال حاضر ۷۷ درصد بیان کرد و گفت: این پروژه با این میزان پیشرفت و جذب ۲۵۰ میلیارد تومانی به دلیل تعلل پیمانکار دچار وقفه شده است و تأخیر در انتخاب پیمانکار جدید پروژه و روند آن را با تأخیر مواجه کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به درپیش رو بودن سفر دوم ریاست جمهوری به استان مازندران و اهمیت اجرای این پروژه در تحقق کریدور شمال - جنوب و فعال سازی دیپلماسی اقتصادی با کشورهای اتحادیه اوراسیا لازم است نسبت به ترک تشریفات برای اسکله رورو اقدام شود.

استاندار مازندران اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه را ۷۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 6098560

دیگر خبرها

  • شناسایی۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان
  • رستگاری ورزشگاه خرم‌آباد به‌وقت دولت سیزدهم
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • شهرداری قزوین قدمی برای مناسب‌سازی شهر برنداشت
  • همراه با خبر‌های ورزشی هفدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • قحطی گل در دیار کویر
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال ۲۰۲۷