Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کنفدراسیون فوتبال آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۲۰ را لغو کرد و قید برگزاری این مسابقات را زد.

این در حالی است که AFC برنامه ریزی های خود را برای برگزاری این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۱ انجام داده است و تیم قهرمان این فصل از مسابقات لیگ برتر ایران هم راهی این مسابقات می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش جابری سرپرست سازمان لیگ فوتسال با تکذیب خبر لغو مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۲۱، گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین نامه خود به ما، اطلاعاتی را از نحوه برگزاری لیگ و نحوه انتخاب قهرمان درخواست کرد. بنابراین جام باشگاه‌های آسیا لغو نشده است. به این ترتیب قهرمان این فصل از مسابقات لیگ جواز حضور در جام باشگاه‌های آسیا را کسب می‌کند.

جابری تاکید کرد: از آنجا که این رقابت‌ها فصل گذشته لغو شد، قهرمان فصل ۹۸-۹۹ لیگ ایران به مسابقات جام باشگاه‌ها نخواهد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در فصل گذشته لیگ برتر فوتسال ایران تیم مس سونگون موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

رقابت‌های لیگ امسال از امروز مرحله دوم خود را آغاز کرد و تا اردیبهشت ۱۴۰۰، قهرمان این دوره از بازی‌ها مشخص می‌شود.

کد خبر 5166813 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال آرش جابری تیم فوتسال گیتی پسند فوتسال فوتسال جام باشگاه های آسیا تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران تنیس روی میز تیم فوتبال پورتو حسن یزدانی علیرضا کریمی تکواندو کاراته فراز کمالوند جام باشگاه های آسیا جام باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران - تایلند؛ گزارش زنده

تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تایلند رفته است...

طرفداری| تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال مسابقات قهرمانی آسیا مقابل همدیگر قرار گرفته‌اند.

اطلاعات بازی فوتسال ایران و ازبکستان بستر برگزاری: فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ زمان بازی: یکشنبه، 9 اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲8 آوریل 2024) ساعت بازی ایران - تایلند: ۱4:۳۰ به وقت تهران مکان: تایلند گل: پخش زنده فوتسال ایران ازبکستان

شما می‌توانید پخش زنده فوتسال ایران ازبکستان را از این صفحه مشاهده کنید. 

ترکیب بازی فوتسال ایران و ازبکستان

ترکیب اولیه تیم ملی فوتسال ایران مقابل تایلند به شرح زیر است:

باقر محمدى، محمد حسين درخشانى ، سالار آقاپور، مهدى كريمى و بهروز عظيمى

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد