Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@00:12:51 GMT

پیروزی حزب‌الله بر دشمن اسرائیلی پیروزی عظیمی بود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۸۲۶۳

پیروزی حزب‌الله بر دشمن اسرائیلی پیروزی عظیمی بود

رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن اشاره به توانمندی‌های جنبش حزب‌الله لبنان، تأکید کرد که پیروزی این جنبش بر دشمن صهیونیستی در سال 2000 میلادی پیروزی عظیمی برای تمام امت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن، امروز (چهارشنبه)، در سخنرانی خود درباره شهادت شهید «حسین بدرالدین الحوثی» رهبر سابق این جنبش، به پیروزهای جنبش حزب‌الله لبنان علیه دشمن صهیونیستی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گزارش پایگاه خبری شبکه «المسیره»، رهبر انصارالله یمن ضمن تمجید از اقدامات رهبر سابق این جنبش، گفت: «پیروزی حزب‌الله بر دشمن اسرائیلی در سال ۲۰۰۰، پیروزی عظیمی برای تمام امت بود بر زندگی این امت و زنده کردن امید مردم تأثیر داشت».   سید عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: «دشمنان به اهمیت پیروزی حزب‌الله در لبنان پی بردند و برای جلوگیری از آن و تثبیت سیطره خود بر دیگر کشورهای امت ما دست به کار شدند».   رهبر انصارالله یمن ادامه داد: «دشمنان امت، سعی کردند مانعی روانی و فرهنگی در برابر الگوی حزب‌الله ایجاد کنند؛ حزب‌اللهی که مجسم کننده یک مقاومت مردمی قادر به رقم زدن پیروزی، استقلال و آزادی است».   او همچنین هشدار داد: «آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌خواهند که امت ما در وضعیتی شکننده و تسلیم شده و همچنین در محیطی آزاد و بدون مانع برای دسیسه‌های آنها باقی بمانند».   سید عبدالملک بدر الدین الحوثی تأکید کرد که حزب‌الله الگویی از مقاومت مردمی موفق ارائه کرد؛ الگویی که پیروزی به همراه داشت و دشمنان را به تحرک برای تخریب آن کشاند.   رهبر انصارالله یمن در ادامه اظهارات خود خطری دیگر را یادآورد شد و آن تلاش دشمن برای درگیر کردن امت اسلامی با تکفیری‌ها بود و در این خصوص گفت:‌ «دشمنان امت سعی کردند که با استفاده از فتنه‌های فرقه‌ای این امت را از درون از هم بپاشند و جهت قطب‌نما را از آمریکا و دشمن اسرائیلی به سمت [امور] داخلی کشورهای اسلامی تغییر دهند».   وی همچنین خاطر نشان کرد که تمام تشکیلات گروه‌های تکفیری ابزار اصلی اجرای طرح آمریکایی-غربی-صهیونیستی بودند همانطور که در یازده سپتامبر رخ داد.   سید عبدالملک بدرالدین الحوثی با اشاره به اینکه گروه‌های تکفیری در خدمت رژیم صهیونیستی عمل می‌کنند، گفت:‌ «القاعده در ایران، سوریه، عراق، لبنان، یمن، خلیج [فارس]، مصر، مغرب، آفریقا و اروپا به استثنای موجودیت دشمن اسرائیلی جنایت کردند و در موازات با تحرکات تکفیری‌ها، تحرکات آمریکایی-غربی برای فریب مردم آن هم تحت عنوان مبارزه با تروریسم قرار دارد».   رهبر انصارالله یمن همچنین تأکید کرد که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس نیز از اقدامات آمریکا به دور نیستند؛ آمریکا زمان استفاده از آنها را به تعویق انداخته تا در سایه هدف قرار دادن دیگر کشورها، سوءاستفاده از آنها را آغاز کند.   او در این خصوص گفت:‌ «آمریکایی‌ها برخورد نظامی با برخی کشورها را به تعویق انداخته‌اند؛ با این حال، آنها را از نظر اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای هدف قرار می‌دهد. یمن جزء کشورهایی است که در صدر طرح آمریکا هدف این حملات قرار گرفته است خود آمریکایی‌ها اذعان کرده‌اند. آنها یمن را پس از افغانستان، عراق و در فهرست اهداف خود قرار دادند».   رهبر انصارالله یمن با اشاره به منابع سرشار و موقعیت استراژیک یمن، اقدام آمریکا در هدف قرار دادن این کشور را خطرناک و فراگیر خواند و خواستار مسئولیت پذیری مردم در مقابله با تهدید شد.   سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در ادامه با اشاره به اینکه فطرت انسانی تسلیم شدن را بر نمی‌تابد، تأکید کرد که ملت‌های آزاده و حتی غیرمسلمانی چون ویتنام، کوبا، کره‌شمالی و ونزوئلا نیز این موضوع را بر نمی‌تابند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رهبر انصارالله یمن دشمن اسرائیلی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بنابر گزارش ایسنا، خط حزب‌الله نوشته است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه نامه، متن زیر را مرقوم کردند که به شرح زیر منتشر می‌شود:

«بسمه تعالی
کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود. پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است. در باب قرآن، کار لازم ابتدائی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902142

دیگر خبرها

  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهاد‌های قبلی است + جزئیات توافق پیشنهاد شده
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند
  • تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند /سپاه محاسبات چندین ابرقدرت را بهم ریخت
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • خط حزب‌الله ۴۴۲ | شعله‌ای در دل تاریکی
  • نویسنده اسرائیلی: پیروزی در رفح در انتظار ما نیست/ نتانیاهو از ترس فلج شده است
  • اعتراضات دانشجویی مقامات آمریکا را رسوا کرد/ دشمن از عملیات مقاومت یمن نگران است
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه یکی از مسئولان
  • حزب‌الله اینگونه فعالیت ارتش اسرائیلی را لحظه به لحظه رصد می‌کند! + فیلم