Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: برگزاری ۲۰ لیگ حرفه‌ای و همچنین برگزاری اردوهای مختلف از شهریور سال ۹۹ نشان دهنده مدیریت خوب وضعیت، توسط مسئولین ورزشی در ایام کرونا بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از  وزارت ورزش و جوانان، مهدی علی نژاد در جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی ضمن تبریک فرارسیدن مبعث پیامبر اکرم (ص) و با آرزوی سلامتی و توفیق برای مردم کشور در سال جدید اظهار کرد: سال ۹۹ سال دشواری در ابعاد مختلف برای مردم دنیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه ورزش نیز به طبع دیگر حوزه‌ها سال سختی را داشتیم ولی با همکاری جامعه ورزش و فدراسیون‌ها و اقداماتی که انجام شد توانستیم ورزش را زنده نگه داریم.

وی گفت: برگزاری ۲۰ لیگ حرفه‌ای و همچنین برگزاری اردوهای مختلف از شهریور سال ۹۹ نشان دهنده مدیریت خوب وضعیت توسط مسئولین ورزشی در ایام کرونا بود. نمی‌توان از آسیبی که وارد شد چشم پوشی کرد ولی با تعاملی که با وزارت کار داشتیم سعی کردیم وام هایی را پرداخت کنیم به مشاغلی که آسیب دیدند. امیدواریم که در سال ۱۴۰۰ با اقداماتی که انجام می‌شود شاهد آسیب کمتری باشیم.

علی نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده به نظر می‌رسد که رقابت‌های المپیک در موعد مقرر در توکیو برگزار می‌شود و به همین خاطر فدراسیون های المپیکی توجه داشته باشند که آمادگی ورزشکاران در این ماه‌های باقی مانده حفظ شود و همچنین برای کسب سهمیه‌های باقی مانده نیز تلاش کافی شود. ما باید در رشته هایی که باقی مانده و هنوز شانس کسب سهمیه داریم برنامه‌ریزی لازم را برای حضور در مسابقات پیش‌رو انجام دهیم.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه روزهای پایانی سال است از روسای فدراسیون‌ها خواست که اگر برنامه اعزام برون مرزی دارند هرچه زودتر درخواست خود را به شورای برون مرزی تحویل بدهند.

وی در پایان همچنین با اشاره به یکی دیگر از اقدامات معاونت قهرمانی و حرفه‌ای گفت: صدور احکام دوره های مربیگری و داوری را با قبول مقام عالی وزارت به خود فدراسیون ها واگذار کردیم و تک امضا شد، ولی باید فدراسیون ها پیگیر باشند که احکام حتما در سامانه مبین ثبت شود و کد رهگیری داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدي علي نژاد فدراسیون ها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا با حضور اعضا در تایلند برگزار شد و در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند برای نمایندگان ایران کسب شد.

 پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند.

طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد.

رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

دیگر خبرها

  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد