Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عاطفه زارعی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اختتامیه هفتمین جشنواره ملی روستاها و عشایر دوستدار کتاب امروز با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرکل کتابخانه‌های عمومی کشور و سایر مسؤولان کشور و متولیان مناطق روستایی و عشایری در وزارت ارشاد برگزار شد که در استان همدان برنامه را از طریق فضای مجازی و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرهنگی این اداره کل دنبال کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال جاری ۲ هزار و ۵۰ روستا در هفتمین دوره این جشنواره شرکت کردند که از این میان هیأت داوران ۵۵ روستا و منطقه عشایری از ۲۰ استان را منتخب اعلام کردند افزود: روستاهای اکنلو و ویان از کبودراهنگ، حسام‌آباد از شهرستان بهار و گیل‌آباد از نهاوند در جمع ۵۵ روستا و مناطق عشایری راه یافته به مرحله نهایی بودند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: برنامه‌هایی که روستاها بر اساس زیست بوم خود، شرایط جغرافیایی، اقلیمی، اجتماعی و فرهنگی در حوزه کتاب و کتابخوانی انجام داده‌اند در این جشنواره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و از روستاهای برتر تقدیر به عمل می‌آید.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه هفتمین دوره این جشنواره به دلیل وضعیت بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار شدادامه داد: در مرحله نهایی این جشنواره از چهار روستای راه یافته، روستای ویان شهرستان کبودراهنگ شایسته تقدیر شناخته شد و از علی علی کرمی، کتابدار کتابخانه قدس این روستا تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 89040

 

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان هفتمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: در راستای تامین آب شرب این روستا به عنوان یک نیاز ضروری و اساسی؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق ۹۰ متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول ۱۸۰۰ متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

او با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است که با جدیت و به شکل مستمر و جهادی دنبال می‌شود، تاکید کرد: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با بیش از ۴۰ میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر آغاز شد
  • آغاز جشنواره ملی روستایی عشایری رضوی در بوشهر + تصویر
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان