Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:48:28 GMT

پروژه پیاده‌راه مدرس در صورت رضایت کسبه اجرایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۸۴۰۳

پروژه پیاده‌راه مدرس در صورت رضایت کسبه اجرایی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در نشست صمیمانه با جمعی از بازاریان قدیمی خیابان مدرس با تجلیل ویژه از نقش‌آفرینی‌های برجسته بازاریان در عرصه‌ها و مقاطع مختلف قبل و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بازاریان در پیش از انقلاب با حضرت امام (ره) در ارتباط نزدیک بودند و علاوه بر پشتیبانی از نهضت اسلامی و نیروهای انقلابی، با اعتصاب‌هایی که انجام دادند، رژیم پهلوی را فلج کردند و تمامی این تلاش‌ها و جانفشانی‌ها برای رضای خدا و ترویج اسلام بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دوران جنگ تحمیلی هم بازاریان از پشتیبانی کنندگان اصلی جبهه‌ها بودند و در سامان‌دهی گسترده کمک‌ها نقش بسیار برجسته‌ای داشتند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به نقش ممتاز بازاریان کرمانشاه در بحران زلزله کرمانشاه، تصریح کرد: در زلزله آبان ۹۶ اولین استارت گسترده کمک به آسیب‌دیدگان را بازاریان شریف و نوع دوست کرمانشاهی آغاز کردند.

وی در ادامه به خسارت ۹ هزار میلیارد تومانی کرونا به اقتصاد کرمانشاه اشاره کرد و افزود: هرچند بخش قابل توجهی از این خسارت‌های کرونا متوجه بازاریان شده است ولی این عزیزان هیچ‌وقت کارگری را از کار بیکار نکردند.

بازوند خاطرنشان کرد: با وجود رکود اقتصادی دوران کرونا بازاریان پنج هزار شغل را تثبیت و همچنین علاوه بر آن هشت هزار شغل جدید هم ایجاد کردند که تاریخ از این حرکت ماندگار به نیکی یاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: بازاریان خیابان مدرس سالیانه مالیات و عوارض می‌پردازند و شهرداری و مجموعه مدیریت استان کرمانشاه موظف است از اقتصاد و معیشت این قشر شریف دفاع کند.

استاندار کرمانشاه به ضرورت سامان دهی دست فروشی خیابان مدرس اشاره کرد و گفت: حضور بی ضابطه دستفروشان در خیابان مدرس موجب بی نظمی می‌شود و امنیت روانی بازاریان و شهروندان را مختل می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فضا و حریم پیاده‌رو یک حق مسلم شهروندی است و نباید اجازه داد اشغال شود، گفت: دست فروشی یک پدیده فراگیر در جهان سوم است که مختص کرمانشاه نیست و باید برای ساماندهی آن به شکل منطقی برنامه‌ریزی کنیم.

بازوند خاطرنشان کرد: در همین راستا نشست مشترکی با حضور نمایندگان سازمان صمت، اتاق اصناف و حوزه اقتصادی استانداری برگزار می‌شود و برنامه ریزی مناسبی برای سامان‌دهی دستفروشان و جانمایی جاهای جدید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: مدیریت ارشد استان کرمانشاه جایگاه ویژه‌ای برای بازاریان در روند توسعه استان قائل است و پروژه‌هایی مانند طرح پیاده‌راه مدرس تنها در صورت رضایت و مشارکت این عزیزان اجرایی می‌شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: از نظر مدیریت ارشد استان هر پروژه‌ای که به معیشت و اقتصاد بازاریان شریف کرمانشاه لطمه بزند، قابلیت اجرایی ندارد.
 

کد خبر 5166829

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندارکرمانشاه هوشنگ بازوند کرمانشاه پیاده راه اصناف و بازاریان ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا گرگان شیراز شیوع کرونا انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 اردبیل عکس استانها شهرستان کرج بیرجند همدان خیابان مدرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   دربازدید معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر، وضعیت و روند اجرایی این پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.   مجتبی نجفی در این بازدیدها، ضمن بررسی وضعیت اجرایی پروژه ها، بر پیگیری اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات تنش آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • پروژه «جاده توسعه» از آغاز 2025 وارد فاز اجرایی می‌ شود
  • پیاده‌راه‌های همدان از زیباترین پیاده‌راه‌های کشور است
  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • انتخابات دور دوم در کرمانشاه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود