Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه روسیه امروز گفت: تولیدکنندگان عضو اوپک پلاس تلاش خواهند کرد تا هیچ تغییر شدید قیمتی به وجود نیاید و قیمت فعلی کم و بیش نشان دهنده تعادل میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است.

سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه امروز گفت: تولیدکنندگان عضو اوپک پلاس تلاش خواهند کرد تا هیچ تغییر شدید قیمتی به وجود نیاید و قیمت فعلی کم یا بیش نشان دهنده تعادل میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لاوروف افزود: روسیه و عربستان در نظر دارند تا همکاری‌ها در اوپک پلاس را توسعه دهند.

به گزارش فارس، کشور‌های عضو اوپک و سایر تولیدکنندگان خارج از آن نظیر روسیه موسوم به اوپک پنج شنبه گذشته توافق کردند، در ادامه توافق کاهش تولید میان این کشورها، میزان تولید خود را در ماه آوریل افزایش ندهند. (جزئیات بیشتر)

این کشور‌ها از ژانویه ۲۰۱۷ تاکنون برای حمایت از قیمت نفت و متعادل ساختن بازار، تولید خود را کاهش دادند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قیمت نفت وزیر امور خارجه اوپک اوپک پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، وزیر دفاع روسیه اعلام کرد آمریکا تلاش می کند تا محوریت را در منطقه آسیا و اقیانوسیه به دست بگیرد.

«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه روز جمعه اعلام کرد که ساختارهای نظامی و سیاسی با محوریت آمریکا در منطقه آسیا-اقیانوسیه مانند آکواس در تلاش هستند تا نظام امنیتی در منطقه را به نظامی با محوریت آمریکا تبدیل کنند.

وزیر دفاع روسیه، در نشست وزرای دفاع سازمان همکاری شانگهای، هشدار داد: در مورد این منطقه نیز شاهد تلاش های نظامند برای اصلاح نظام امنیتی منطقه از «آسه آن» محور به آمریکا محور هستیم. این کار با تقویت ساختارهای نظامی-سیاسی واشنگتن محور مانند آکواس انجام می شود.

کد خبر 6089114

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو‌های ایران خودرو امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • فرمان کنترل اوپک به دست امارات می‌افتد؟
  • شویگو: آمریکا برای تسلط بر منطقه آسیا و اقیانوسیه تلاش می کند
  • امضای دو توافقنامه همکاری میان وزرای دفاع روسیه و قرقیزستان
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • کارگران به تولید هویت می‌بخشند
  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۰:۳۰