Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا شهرستان قرچک و اعلام شکایت خود در خصوص برداشت غیر مجاز یک میلیارد ریال از حساب وی، موضوع در دستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت. 

وی گفت: با بررسی‌های به عمل آمده و طی تحقیقات تخصصی و اقدامات لازم توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد تمام مبالغ صرف خرید اکانت و شارژ بازی‌های آنلاین شده است که با بررسی دقیق‌تر اطلاعات به دست آمده توسط پلیس عامل برداشت غیرمجاز وجه شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: پلیس با دعوت از شاکی و مطلع ساختن وی در خصوص مشخصات فرد برداشت کننده، ناگهان با چهره پریشان و غافلگیر شده مالباخته مواجه شد.

سردار عزیزی بیان کرد: پس از تطبیق مشخصات متهم مشخص شد عامل برداشت همان فرزند ۱۴ ساله شاکی بوده که بدون اطلاع والدین اقدام به خرید اکانت و شارژ بازی‌های آنلاین کرده است.

وی با بیان اینکه با تلاش مأموران پلیس فتا حدوداً هفتصد میلیون ریال از مبلغ برداشت شده به حساب شاکی برگشت داده شد، به شهروندان توصیه کرد: از در اختیار قرار دادن کارت بانکی خود به فرزندانشان خودداری کنند و در صورت نیاز فرزندان به کارت‌های بانکی و کارتی را با یک سقف مشخص وجه در اختیار آن‌ها قرار دهند و با توجه به راه‌اندازی سامانه رمز پویا، رمز ایستای حساب خود را غیر فعال و تمام تراکنش‌های خود را از طریق رمز پویا انجام دهند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ شاطری با توجه به اینکه طی روز‌های اخیر شاهد کلاهبرداری از طریق کپی کارت بانکی از حساب افراد بودیم، از شهروندان خواست هنگام خرید از فروشندگان دوره گرد که معمولا در ورودی و خروجی شهر‌ها هستند مراقب اطلاعات کارت بانکی خود باشند و رمز کارت را خودشان وارد کنند.
او افزود: اگر شهروندان با چنین مواردی برخورد کردند و اقدام به سرقت اطلاعات کارت بانکی شهروندان نموده و حساب بانکی آنها را خالی کرده و یا به فروشنده‌ای شک کردند، در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دستگاه atm کارت بانکی خود رمز کارت خود را تغییر دهندو در صورت برداشت از حساب شان در اسرع وقت از طریق تلفن ۰۹۶۳۸۰ موضوع را با کارشناسان پلیس فتا در میان بگذارند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجرم را شناسایی و پرونده آنها رسیدگی شود.

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • پایان کار متهم به کلاهبرداری در بردسکن
  • هکر حرفه ای حساب‌های بانکی اشنویه دستگیر شد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان