Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:35:25 GMT

منصوریان: تصور چنین جوی را در اراک نداشتم

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۸۶۵۵

منصوریان: تصور چنین جوی را در اراک نداشتم

سرمربی جدید تیم آلومینیوم معتقد است که این تیم امتیازات خوبی تا اینجا کسب کرده و هدف آن باید در سه سال نخست تثبیت در لیگ برتر باشد.

 

به گزارش "ورزش سه"، مراسم معارفه علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید آلومینیوم امروز با حضور تماشاگران این تیم برگزار شده و این مربی برای اولین بار تیم جدیدش را تمرین داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صحبت های منصوریان در حاشیه تمرین امروز را بخوانید:

 

 

فکر نمی کردم این همه عاشق اینجا وجود داشته باشد

 

اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه از من خواستند که برای شروع همکاری با آلومینیوم جلسه ای داشته باشیم. خیلی زود در این جلسه به نتیجه رسیدیم. دوست داشتم که فضای کار در اراک را تجربه کنم. امروز اولین روزی است که در عمرم به اراک آمده ام. فکر نمی کردم این جو خیلی فوتبالی اینجا حاکم باشد. فکر نمی کردم که این همه عاشق اینجا وجود داشته باشد.

 

 

 

ادامه راه رسول خطیبی را می رویم

 

تیم بعد از 18 سال به لیگ برتر آمد. به رسول خطیبی عزیز خسته نباشید می گویم که امتیازات بسیار خوبی جذب کرده است. راه بسیار سختی داریم باتوجه به اینکه طی ده روز اخیر نتایج خوبی که قابل قبول هوادار باشد کسب نشده است. اوایل کار برای ما بسیار سخت خواهد بود. برای رسیدن به نقطه ایده آل به زمان نیاز داریم و باید بچه ها را از لحاظ روحی و روانی برگردانیم. احساس آن باخت هنوز در صورت بچه ها هست همان طور که امروز که در شهر می آمدن آن را در صورت هوادارانمان هم می دیدم.

 

انشالله بتوانیم بانی خیر باشیم و کمک کنیم به تیمی که بعد از سال ها به لیگ برتر آمده است. در مسیر رشد و ادامه راه رسول خطیبی را می رویم. فکر نمی کردم هواداران این گونه به ما لطف داشته باشند، امروز سکوی روبرو را پر کردند؛ دست تک تک شان را می بوسم و امیدوارم که امانت دار و پرچم دار خوبی باشم. راه سختی داریم ولی فکر می کنم که با اتحاد و همدلی بتوانیم.

 

 

جو خیلی شبیه به فوتبال انزلی و آبادان است

 

تنها اراکی که با ما بود مهدی مهدوی کیا بود و بعد از آن هم میثم مجیدی که بازیکن خودم بود. اصلا این جو را فکر نمی کردم. جو خیلی شبیه به فوتبال انزلی و آبادان است و مردم با فوتبال زندگی می کنند. بردهای خوبی مخصوصا جلوی تراکتور و پرسپولیس داشتند. هفته پیش هم اتفاق فوتبالی رخ داد. همه مربیان بزرگ می گویند که باخت های سنگین و بردهای سنگین در راه است و شما باید سعی کنید که بردها را کسب کرده و واز باخت ها دور باشی.

 

 

سال های اول، دوم و سوم سال تثبیت است

 

تیم هایی که به لیگ برتر می آیند فرق نمی کند که با چه کیفیت و پیش زمینه ای بیایند. همیشه سال های اول، دوم و سوم سال تثبیت است. الحمدلله امتیازات خوب جمع شده و یک سه امتیاز هفته پیش می توانست آلومینیوم را بالاتر ببرد اما برعکس تا رتبه نهم پایین آورد. امتیازات خیلی نزدیک است. من به بچه ها هم گفتم که هدف گذاری ذهن تان را برای بزرگ شدن در فوتبال ببینید. جز تاپ ستاره هایی که تعدادشان شاید 10-15 نفر در لیگ برتر باشد ماقبی برتری ها به همیت و جسارت بازیکنان مربوط می شود. هدف گذاری آلومینیوم هم باید در سه سال اول تثبیت باشد و در سال چهارم به یک جایگاه خوب برسند و در سال پنجم بتوانند دیدگاه کاملا سطح بالای خود را عملیاتی کنند.

 

 

 

شرایط فعلی می تواند اتفاقات را سریع تر رقم بزند

 

باتوجه به شرایط کرونا و اینکه تیم های بزرگ تماشاگر ندارند و نمی توانند فشار کافی به تیم های تازه لیگ برتری شده بیاورند خیلی از اتفاقات را می توانید در سال های اول و دوم رقم بزنید. این هم برمی گردد به اینکه بازیکن چقدر این توان را در خود می بیند و کادر فنی چقدر می تواند اعتماد به نفس را انتقال دهد.

 

 

 تا پایان فصل قرارداد دارم

 

تا پایان فصل قرارداد دارم و الان که آمدم احساس می کنم که انتخاب خوبی کرده ام. با دیدگاه دیگری آمده بودم اما وقتی این جو را دیدم فهمیدهم که اینجا یار دوازدهم، واقعا یار دوازدهم است.

 

 

احتمالا سه بازیکن جذب می کنیم

 

ما احتمالا سه بازیکن جذب می کنیم. یک بازیکن در خط دفاع، یک بازیکن در خط هافبک و یک بازیکن در خط حمله. در شرایطی که شکارچی ها بزرگ در بالای جدول بازیکنان را جذب می کنند به دنبال این هستیم که بازیکنانی را به خدمت بگیریم که کمک حالمان در لیگ باشند و بالانس تیم به هم نخورد. لیستی را خدمت آقای عباسی داده ام که اولویت های یک، دو و سه دارند.

 


در کادرفنی جابجایی هایی صورت خواهد گرفت

 

به من سه نفر دیگر اضافه می شوند. دو نفرشان که آقای خرمگاه و دهقان هستند و آقای مهاجر آنالیزور هستند و یک نفر دیگر هم اضافه خواهد شد. قطع به یقین با توجه به اضافه شدن این نفرات، جابجایی هایی صورت خواهد گرفت.

 

 

بازی با هوادار سخت از بازی های لیگ برتر است


من فقط فردا و پس فردا را وقت دارم. ما اگر پیروز شویم، ادله ای وجود ندارد که من باعث آن شده ام. فقط من می توانم در این 48 ساعت بچه ها را از اتفاق هفته گذشته مطلع کنم که می تواند بازهم رخ دهد و اینکه آن انرژی منفی که در بچه ها هست را به انرژی مثبت تبدیل کرده و به مصاف هوادار برویم که مصافی به مراتب سخت تر از بازی های لیگ برتری خواهد بود.

 

 

یک گذر سخت در پیش داریم

 

اگر قرار است کمکی صورت بگیرد این کمک هم از سوی من به آلومینیوم خواهد بود هم از سوی آلومینیوم به من. همان طور که نفت به من کمک کرد، ذوب آهن کمک کرد و تیم ملی امید کمک کرد انشالله من احساس می کنم که در آلومینیوم هم یک انرژی خوبی وجود دارد. این پیغام را به هوادارن می دهم که یک گذر سخت در پیش داریم و با گذر از آن انشالله خنده را به لبانشان خواهیم آورد.

 

آلومینیوم اراک علیرضا منصوریان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلومینیوم اراک علیرضا منصوریان سرمربی فکر نمی کردم لیگ برتر بچه ها سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در دیداری مهم روز یکشنبه از ساعت ۱۹:۰۰ مهمان ناتینگهام فارست است. سیتیزن‌ها با یک امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رتبه دوم قرار دارد و ناتینگهام فارست با فاصله یک امتیازی نسبت به منطقه سقوط، برای بقا می‌جنگد. گواردیولا در نشست خبری امروزش به فشردگی بازی‌های تیمش اشاره و در مورد کورس قهرمانی لیگ برتر صحبت کرد.

کورس قهرمانی؟
خیلی هیجان‌انگیز است، دوباره جنگیدن برای قهرمانی لیگ برتر، رویایی است که به حقیقت پیوست. راستش نمی‌توانستم انتظارش را داشته باشم. می‌دانم که همیشه آرزو می‌کنی آنجا باشی، اما اتفاقاتی که در گذشته افتاد و نتایج ضعیف باعث شد شک کنم. من در این فصل فکر می‌کردم شاید نتوانیم این کار را انجام دهیم.

فشردگی بازی‌ها؟
چلسی سند واقعی ما بود که در شرایط سخت هم بازی می‌کنیم و برنده می‌شویم. ما آماده رقابت نبودیم، اما این کار را انجام دادیم. خوب بازی کردیم؟ نه. در بازی ثبات داشتیم؟ نه. اما ما راهی برای پیروزی پیدا کردیم و به فینال رسیدیم.

یعنی می‌گویید بردن برای شما مهم‌تر از خوب بازی کردن است؟
هیچوقت این را نگفتم. مقایسه اشتباهی است و نباید به آن فکر کرد. وقتی شما ۶۰-۶۵ بازی در فصل انجام می‌دهید، مردم می‌گویند «شما مثل بازی‌های قبلی بازی نمی‌کنید!» غیرممکن است که همیشه در بالاترین سطح بازی کنید، معمولاً در پایان فصل این اتفاق برای ما می‌افتد که تا حدودی عادی است.

فودن بهترین بازیکن فصل است؟
او یکی از آنهاست اما من این احساس را دارم که چیزی که او می‌خواهد قهرمانی لیگ برتر است، اما نمی‌دانم. انتخاب بهترین بازیکن فصل کار من نیست، اما او یکی از آنهاست، قطعا.

بازی مقابل ناتینگهام فارست؟
جو در آنجا غیرقابل باور است. آنها برای بقا می‌جنگند و این بازی را سخت‌تر می‌کند. اما چیزی که بیشتر نگرانش هستم هادسون اودوی، مهاجمان و سلاح‌های آنهاست. فارست بازیکنان بسیار باکیفیتی دارد.

دیگر خبرها

  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل آلومینیوم با ۲ گل زیبا
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • اعتراف پپ: انتظار نداشتم برای قهرمانی بجنگیم
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم
  • شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!