Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: برگزاری ۲۰ لیگ حرفه ای و همچنین برگزاری اردوهای مختلف از شهریورماه سال ۹۹ نشان دهنده مدیریت خوب وضعیت، توسط مسئولین ورزشی در ایام کرونا بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر مهدی علی نژاد در جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی ضمن تبریک فرارسیدن مبعث پیامبر اکرم (ص) و با آرزوی سلامتی و توفیق برای مردم کشور در سال جدید اظهار داشت: سال ۹۹ سال دشواری در ابعاد مختلف برای مردم دنیا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه ورزش نیز به طبع دیگر حوزه‌ها سال سختی را داشتیم ولی با همکاری جامعه ورزش و فدراسیون‌ها و اقداماتی که انجام شد توانستیم ورزش را زنده نگه داریم.

  وی ادامه داد: برگزاری ۲۰ لیگ حرفه ای و همچنین برگزاری اردوهای مختلف از شهریورماه سال ۹۹ نشان دهنده مدیریت خوب وضعیت توسط مسئولین ورزشی در ایام کرونا بود. نمی‌توان از آسیبی که وارد شد چشم پوشی کرد ولی با تعاملی که با وزارت کار داشتیم سعی کردیم وام هایی را پرداخت کنیم به مشاغلی که آسیب دیدند. امیدواریم که در سال ۱۴۰۰ با اقداماتی که انجام می‌شود شاهد آسیب کمتری باشیم.   دکتر علی نژاد خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده به نظر می رسد که رقابت های المپیک در موعد مقرر در توکیو برگزار می‌شود و به همین خاطر فدراسیون های المپیکی توجه داشته باشند که آمادگی ورزشکاران در این ماه های باقی مانده حفظ شود و همچنین برای کسب سهمیه‌های باقی مانده نیز تلاش کافی شود. ما باید در رشته هایی که باقی مانده و هنوز شانس کسب سهمیه داریم برنامه‌ریزی لازم را برای حضور در مسابقات پیش‌رو انجام دهیم.   معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه روزهای پایانی سال است از روسای فدراسیون‌ها خواست که اگر برنامه اعزام برون مرزی دارند هرچه زودتر درخواست خود را به شورای برون مرزی تحویل بدهند.   وی همچنین با اشاره به یکی دیگر از اقدامات معاونت قهرمانی و حرفه‌ای گفت: صدور احکام دوره های مربیگری و داوری را با قبول مقام عالی وزارت به خود فدراسیون ها واگذار کردیم و تک امضا شد، ولی باید فدراسیون ها پیگیر باشند که احکام حتما در سامانه مبین ثبت شود و کد رهگیری داشته باشند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون ها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود

استاندار کردستان از راه‌اندازی صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که توانسته بودند قهرمانی جهان را کسب کنند، اظهار کرد: حضور دو نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

وی با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، افزود: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

استاندار کردستان گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌هایی که انجام شده است امیدواریم این مهم با راه‌اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

زارعی‌کوشا تصریح کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدودی می‌تواند به حمایت از ورزش کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه استانداری با تمام توان در خدمت ورزش استان است و تا کنون نیز با توجه به ظرفیت‌هایی که داشته به تیم‌های ورزشی کمک کرده است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: والیبال کردستان با توجه به این افتخارات، باعث شده که این رشته در بین خانواده‌ها از جایگاه خاصی برخوردار باشد که می‌طلبد توجه و برنامه‌ریزی دقیق‌تری نیز صورت گیرد.

کد خبر 750170

دیگر خبرها

  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • قبول شدگان ماده ۲۸ پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • تغییر نام استقلال در مسیر قانونی انجام شود
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • دقیقی: دورنمای شمس‌آذر در این فصل گرفتن سهمیه آسیایی بود
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند