Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله مرتضوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، سخنرانی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران قبل از خطبه های نماز جمعه شهری ری، کنگره ملی تجلیل از ۱۷ هزار زن شهید، جانباز و آزاد، مصاحبه با ۳۱ نفر از پیام آوران ایثارگر جانبازان و آزاده در خصوص خاطرات دوران دفاع مقدس و سخنرانی روسای ادارات قبل از خطبه های نماز جمعه در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان هایی که وضعیت قرمز نیستند را از برنامه های شاخص گرامیداشت بنیاد شهید شهرستان های استان تهران به مناسبت روز شهید در  ۲۲ اسفندماه برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کاشت هشت هزار و ۵۰۰ نهال به تعداد شهدای شهرستان های استان تهران، ادای احترام به مقام شامخ شهدا، ‌ عطر افشانی و گلباران مزار شهدا، اردوی یک روزه ری گشت برای همسران شهید، رونمایی از کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت در شهرستان ری، پخش سه نماهنگ و ۲ مستند از جانفشانی های شهدا  از شبکه های صدا و سیما و پخش یک مستندی از آیت الله محمودی پدر شهید، از اولین ائمه های جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین که حکم خود را از دست حضرت امام خمینی ره دریافت کرده بود از شبکه های مختلف رسانه ملی را از دیگر برنامه های بنیاد شهید شهرستان های استان تهران در روز شهید اعلام کرد.

وی مصاحبه با زنان ایثارگرموفق در زمینه های اجتماعی و پخش آن از طریق رسانه ملی، محلی، اجرای نمایش های خیابانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز در شهرستان های قرچک، ورامین و ری، نواختن زنگ شهید در مدارس برای نخستین بار، در راستای ایجاد نشاط و روحیه اعزام  ۷۰ نفر از جانبازان، ایثارگران و خانواده های معزز شهدا به دهکده آرامش در کردان کرج و ۸۰ نفر از والدین شهدا به مشهد مقدس را دیگر برنامه های در نظر گر فته برای بزرگداشت روز شهید عنوان کرد.

به گفته مرتضوی امسال برای اولین بار در کشور برخی از  مسابقات ورزشی نظیر دارت به منازل جانبازان در شهرستان های استان تهران راه پیدا کرد و اعضای خانواده ها با هم در مسابقات شرکت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت:  در حوزه بهداشت و درمان نیز به مناسبت ۲۲ اسفند خانواده های شهدا و ایثارگران رایگان ویزیت می شوند.

مرتضویی بیان کرد: کمیسیون پزشکی در بنیاد شهید به دلیل شیوع ویروس کرونا حدود یکسال تعطیل بود تصور ما بر این بود که ویروس بعد از مدتی از بین می رود اما با توجه به استمرار شیوع ویروس و ضرورت برگزاری کمیسیون پزشکی، این کمیسیون در بنیاد شهید برگزار شد و ۵۴۰ نفر طی چند جلسه در کمیسیون شرکت و پرونده آنها مورد بررسی قرار گرفت و تعیین تکلیف شدند.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهید اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران روز شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳