Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@03:36:56 GMT

بازداشت۷۷ داعشی در سال جاری میلادی به دست نیروهای عراقی

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۹۱۴۲

بازداشت۷۷ داعشی در سال جاری میلادی به دست نیروهای عراقی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری واع، صباح النعمان سخنگوی سازمان مبارزه با تروریسم عراق تاکید کرد که نیروهای عراقی طی سال جاری میلادی، شمار زیادی از سرکرده های داعش را بازداشت کرده اند.

وی بعد از ظهر امروز (چهارشنبه)، اعلام کرد که نیروهای عراقی با استناد به داده های اطلاعاتی دقیق، طی سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ میلادی و در مناطق مختلف، ۷۷ عملیات را علیه عناصر باقی مانده گروهک تروریستی داعش انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

النعمان در رابطه با نتایج این ۷۷ عملیات نیروهای عراقی نیز تاکید کرد که به دستگیری ۷۷ تن از سرکرده های داعش، هلاکت هفت تروریست دیگر و انهدام شماری از پناهگاه های عناصر این گروهک تروریستی منجر شده است.

سخنگوی سازمان مبارزه با تروریسم عراق در پایان نیز خاطر نشان ساخت که نیروهای عراقی به انجام عملیات خود با تکنیک های فنی و طرح های خوب با پشتیبانی بالگردها و جنگنده های نیروی هوایی ارتش این کشور و ائتلاف بین المللی مدعی مبارزه با تروریسم به رهبری آمریکا برای نابودی هر گونه حضور تروریستی ادامه خواهد داد.

کد خبر 5166904

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق سازمان مبارزه با تروریسم عراق گروه های تروریستی عراق ایالات متحده امریکا عربستان سعودی رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه ایران افغانستان جنگ 2015 یمن لبنان روسیه ترکیه برجام جو بایدن نیروهای عراقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!

نیلوفر رجایی فر بازیگر سریال پایتخت ۵ که نقش الیزابت داعشی را برعهده داشت به تازگی تصاویری از چهره این بازیگر منتشرشده.

نیلوفر رجایی فر متولد ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در شهر تهران بازیگر سینما و تلویزیون ایران است؛ و در رشته لیسانس فیزیک و اختر فیزیک در دانشگاه رویال لندن مدرک دارد و به زبان انگلیسی هم کاملا مسلط است. او در اولین حضور بازیگری اش در سریال پایتخت حاضر شد. در سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم در نقش یک زن داعشی ایفای نقش کرده است.

tags # سریال پایتخت سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • خلیل الحیه، از رهبران حماس: آماده آتش‌بسی 5 ساله با اسرائیل هستیم/ حماس در صورتی که کشور مستقل فلسطین در مرزهای سال ۱۹۶۷ میلادی تشکیل شود، آماده زمین گذاشتن سلاح و تبدیل به حزبی سیاسی است
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • پوتین: تروریسم همچنان بزرگترین خطر قرن بیست و یکم است
  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا