Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول کاروان ایران در المپیک توکیو از مشخص شدن تکلیف برگزاری یا عدم برگزاری بازی‌های المپیک ۲۰۲۲ توکیو در اجلاس سالیانه IOC خبر داد.

خبرگزاری میزان - با اعلام پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو در جلسه مشترک رؤسای فدراسیون‌های ورزشی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت برگزاری المپیک توکیو گفت: هر چه به تاریخ برگزاری مسابقات المپیک توکیو نزدیک‌تر می‌شویم، تحرکات و بازخورد‌های مثبتی از ژاپن مبنی بر برگزاری مسابقات به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است در سه روز آینده، اجلاس سالیانه کمیته بین‌المللی المپیک به صورت آنلاین در لوزان سوئیس برگزار شود. در این اجلاس مشخص خواهد شد که مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو و المپیک زمستانی پکن ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد یا خیر.

در ادامه جلسه، امین عارف‌نیا مسئول ستاد فرهنگی المپیک به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در المپیک اشاره کرد و گفت: از خرداد سال ۹۸ ستاد فعالیت‌های فرهنگی المپیک توکیو با حضور ۱۲ وزارتخانه و سازمان فرهنگی در سطح ملی تشکیل شد و برنامه‌ریزی همه جانبه‌ای برای کاروان ایران در دستور کار قرار گرفت. این ستاد ضمن نمادسازی و طراحی هویت بصری تلاش کرد قامتی کاملاً فرهنگی برای کاربران ایران طراحی کند.

وی افزود: پوستر و اقلام تبلیغاتی کاروان ایران برای حضور در المپیک توکیو نیز به صورت یکپارچه در بهار سال ۱۴۰۰ به نمایش درخواهد آمد.

مسئول ستاد فرهنگی المپیک درباره فرایند طراحی لباس کاروان ایران اظهار داشت: طراحی لباس کاری مهم و پیچیده بود که با مشارکت معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با فراخوان ملی از بهار ۹۸ کلید خورد. ۱۲۰۳ طرح به دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ارسال شد که از میان طرح‌های ارسالی با داوری اساتید مد و لباس و جامعه ورزشی ۱۱ طرح به مرحله نهایی راه یافت. با نظر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک قرار بر این شد از این ۱۱ مجموعه برگزیده علاوه بر المپیک توکیو ۲۰۲۰ در دیگر رقابت‌ها نیز استفاده شود.

عارف‌نیا دیگر فعالیت‌های ستاد فرهنگی را برشمرد و گفت: ترانه و شعر قهرمانی، تولید ۶۰ قسمت وب سری از تمرینات آماده‌سازی ورزشکاران المپیکی، طراحی سمفونی جهان پهلوان تختی به رهبری استاد لوریس چکناواریان، تولید پرتره سینمایی درباره هفت قهرمان پیشکسوت ورزش کشور با همکاری بنیاد سینمایی فارابی، ساخت ویژه برنامه‌ها و استفاده از سازه‌های شهری برای المپیک توکیو توسط معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران از اقدامات ستاد فرهنگی المپیک است.

 

بیشتر بخوانید: صحبت‌های صالحی امیری در نشست با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی


انتهای پیام/

برچسب ها: نصرالله سجادی وزارت ورزش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک نصرالله سجادی وزارت ورزش فرهنگی المپیک کاروان ایران المپیک توکیو ستاد فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، تویوتا برخی ویژگی های کلیدی این دو خودروی برقی را به اشتراک گذاشته است.

سال گذشته این شرکت طرح اولیه خودروهای برقی را طی نمایشگاه اتومبیل شانگهای به نمایش گذاشت و از آن زمان تاکنون پیشرفت بسیاری کرده است. طرح های اولیه به نمایش گذاشته شده در سال گذشته در حقیقت همان bZ۳C وbZ۳X بودند.

این مدل ها برای بازار چین طراحی شده بودند اما جزییات اندکی از آنها فاش شده بود. اکنون مشخص شدهbZ۳C برای نسل Z وbZ۳X برای خانواده ها طراحی شده اند.

bZ۳C را با همکاری BYD Toyota EV Technology ،FAW و تیم مرکز تحقیق و توسعه IEM تویوتا ساخته است. از سوی دیگرbZ۳X براساس همکاری بین تویوتا، گروه GAC، GAC تویوتا و IEM توسعه یافته است.

bZ۳X از خودروی برقی دیگر بزرگتر است و کابین جادارتری دارد. هر دو اس یو وی دارای سقف پانورامیک، داشبورد دیجیتال، نمایشگر اطلاع رسانی بزرگتر و همچنین پدهای شارژ موبایل و دستگاه های الکترونیکی در حال حرکت هستند.

خودروهای برقی تویوتا دارای فناوری کمک راننده پیشرفته هستند اما جزییات موتور و چند پارامتر دیگر آنها هنوز اعلام نشده است. تویوتا زمان عرضه دو اس یو وی برقی را اعلام نکرده اما به نظر می رسد این وسایل نقلیه به زودی راهی بازار شوند.

هر دو خودروها برای بازار چین طراحی شده اند و مشخص نیست کدام یک برای فروش در بازارهای خارج از این کشور انتخاب می شوند.

کد خبر 6091708 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • تکلیف پخش سریال جدید حسن فتحی مشخص شد
  • تویوتا برای جوانان و خانواده ها خودروی برقی می سازد
  • تعیین تکلیف حسن یزدانی برای المپیک پاریس
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد
  • تاریخ دقیق قرعه‌کشی جام حذفی ایران مشخص شد
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!