Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرم افزار تلفن همراه و سایت جامع "امین" که با تلاش بسیجیان فضای مجازی مازندران تولید شد، در آستانه مبعث حضرت رسول اکرم(ص) رونمایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیین رونمایی از نرم‌افزار تلفن همراه و سایت جامع «امین» که با تلاش شبانه روزی بسیجیان فضای مجازی مازندران تولید شد، عصر امروز با حضور حجت الاسلام غلامحسن تسخیری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا و فعالان مجازی مازندران در حسینیه سپاه کربلا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمد نوری مسئول فضای مجازی سپاه کربلا در این مراسم گفت: نرم افزار تلفن همراه و سایت جامع "امین" با هدف ایجاد فضای امن مجازی در بخش های مختلف برای عموم مخاطبانی که به دنبال محتواهای باارزش و مفید هستند راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه تلاش تولید کنندگان این نرم افزار بر این بوده است تا امانت دار وقت با ارزش کاربران در فضای مجازی باشند، تصریح کرد: کاربران می توانند از ظرفیت‌های جذاب و متنوع این نرم افزار استفاده کنند.
 


مسئول فضای مجازی سپاه کربلا با اعلام اینکه برخی از این بخش‌ها خود سایت‌های مستقلی هستند که می توان با وارد کردن آدرس آنها در مرورگرهای اینترنت وارد آنها شد، افزود: یکی از ویژگی های منحصر به فرد نرم‌افزار تلفن همراه «امین» این است که هر کسی می تواند لینک سایت ها و کانال های مورد علاقه خود را در صفحه مخصوص خود به بهترین شکل دسته بندی کند و اگر مایل باشد با تایید مدیر آنها را برای دیگران نیز به اشتراک بگذارد.

نوری بخشهای اصلی نرم افزار را شامل قرآن، سواد رسانه ، آموزشیار فناوری اطلاعات، اخبار و تحلیل‌ها، بازارچه محصولات و خدمات خارِچی، مشاوره شمیم مازندران، بزهکاری‌های اجتماعی، معرفی و دانلود بازی، کسب و کار، ایثار و شهادت، سلامت،  سبک زندگی، احکام شرعی، سایت ها و کانال های مفید، مازندران سایبر، کودک و نوجوان، نرم افزارهای مفید، هیات مجازی و میز خدمت اعلام کرد و ادامه داد: مردم می توانند به راحتی به بخش های مختلف این نرم افزار دسترسی داشته باشند.
 


وی خاطرنشان کرد: امکان ارسال مطالب جذاب و مفید در حوزه های مختلف اعم از معرفی نرم افزارهای مفید ، کلیپ‎‌های طنز ، آدرس سایتها ، کانالها و صفحات مفید ،معرفی بازیهای مفید و ... نیز در صفحه اصلی نرم افزار فراهم شده است.
 

مسئول فضای مجازی سپاه کربلا در پایان گفت: مخاطبان می توانند این نرم افزار را از طریق "سایت جامع امین" به آدرس https://www.amin-site.ir، کانال "نرم افزار تلفن همراه امین" در پیامرسان روبیکا rubika.ir/amin_site و نرم افزار کافه بازار (به زودی) دانلود کنند و از خدمات خوب آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: نرم افزار فضای مجازی سپاه کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۹۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، در روزهایی که دولت تلاش می‌کند به وضعیت مالیات ستانی کسب و کارها نظم و شفافیت ببخشد، اپراتور تلفن همراه ایرانسل با ارسال پیامک های تبلیغاتی برای واگذاری خط های چند صد میلیون تومانی خود به سودهایی فراتر از معامله یک شمش طلا فکر می کند.

خط های رند شماره تلفن همراه هم اکنون به یکی از ابزارهای سرمایه گذاری تبدیل شده که نه تنها از نظارت مالیاتی شفاف برخوردار نیست بلکه به پوشش دهنده ریسک سرمایه در دوران تورمی تبدیل شده که حتی با نزولی شدن قیمت ارز و سکه و یا سهام، امکان سقوط قیمت این خط های رند ممکن نیست.

بهره برداران این سیم کارت های لاکچری عده ای خاص هستند که به لطف نوسانات تورمی به ثروت بادآورده دست یافته اند و دور از انتظار نیست که جز فراریان مالیاتی هم محسوب شوند.

اپراتور ایرانسل که در گرانفروشی بسته های حجم اینترنت و رومینگ و پرونده های متعدد مزاحمت دکل مخابراتی همواره مورد انتقاد افکار عمومی است در تازه‌ترین اقدام خود تعدادی از خطوط رُند خود را به اصطلاح به مزایده گذاشته است که در بالاترین رقم به ۲۰۰ میلیون تومان و ۸۰ میلیون تومان هم می‌رسد.

این وضعیت البته منجر به خلق اصطلاحاتی با نام‌های پله ای، آینه ای، جفت جفت، چهارتایی و غیره در بازار سیم کارت تلفن همراه شده بطوریکه با تکیه بر همین واژه های سوداگری، رقم های میلیاردی در بازار خط موبایل جابه‌جا می‌شود که البته روزانه بر قیمت خط‌های رند هم افزوده می‌شود در حالی‌که مشخص نیست نحوه نظارت مالیاتی و مالیات ستانی از خرید و فروش این شماره‌های گران قیمت‌تر از طلا چیست و مکانیسم قیمت گذاری آن چگونه است.

دیگر خبرها

  • ۵ اقدام برای جلوگیری از آلوده شدن تلفن همراه به بدافزار
  • بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی مسدود شد
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • تشکری هاشمی: قرارداد ۲ میلیارد یورویی با چین را فقط در سایت‌ها و فضای مجازی دیده‌ام
  • انسداد بیش از ۴۰۰ سایت و صفحه مجازی به دلیل جرائم اقتصادی
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • چه کسی ناظر بر ابتذال جاری در آپارات است؟
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی