Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در ستاد انتخابات رسانه استانی با اشاره به آغاز کار این ستاد از مهرماه امسال، راهبرد اصلی صدا و سیما را عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله  با محوریت حضور حداکثری مردم در انتخابات اعلام کرد.


او تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات و کمک به دستگاه‌های نظارتی، اجرایی و امنیتی برای برگزاری انتخاباتی باشکوه را از مهمترین راهبرد‌های صدا و سیما برشمرد و افزود: تلاش رسانه در جهت تبدیل فضای کلی کشور در ایام انتخابات به فضای شور و نشاط و جشن ملی، سیاسی در چهارچوب مد نظر رهبر معظم انقلاب خواهد بود و در کنار آن اطلاع رسانی به هنگام، آگاهی بخشی از قوانین و مقررات و تبیین تأثیر حضور در اقتدار ملی هم از دیگر محور‌های ترسیم شده در حوزه‌های سیما، صدا، خبر و فضای مجازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس رسانه استانی ضمن اعلام آمادگی صدا و سیمای مرکز زنجان جهت پوشش کامل مراحل مختلف انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا بر حفظ اصل بی طرفی، اهتمام در راستای تحکیم وحدت و انسجام ملی در برنامه‌های مختلف انتخاباتی صدا و سیما تأکید کرد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان هم با تقدیر ازنقش صدا و سیما در برگزاری باشکوه و پرشور انتخابات در سنوات گذشته تبیین جایگاه و اهمیت ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا و وظایف و اختیارات آنان را از با اهمیت‌ترین محور‌های برنامه سازی رسانه ملی دانست.


مرادی برگزاری سالم انتخابات، رعایت قانون، امنیت کامل و مشارکت حداکثری را چهار اصل محوری ستاد انتخابات اعلام کرد و ادامه داد: مقصود از رعایت قانون همان اصل بی طرفی است و نگاه به آراء مردم بعنوان حق الناس، رهنمود مهم مقام معظم رهبری و نصب العین تمامی عوامل اجرایی خواهد بود.


رئیس ستاد انتخابات استان زنجان در بخش دیگری از سخنانش با اعلام آغاز فرایند انتخابات از تاریخ ۱۸ اسفندماه گفت: با توجه به شرایط کرونایی و لزوم رعایت شیوه نامه اجرایی ثبت نام این دوره از طریق ۴ روش اپلیکیشن تلفن همراه، اپلیکیشن دسکتاپ، مراجعه به دفاتر پیشخوان و نهایتا مراجعه حضوری به فرمانداری‌ها انجام خواهد شد.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار از انجام تمهیدات لازم بهداشتی مانند افزایش شعب اخذ آراء، رعایت اصول بهداشتی، فاصله گذاری در شعب و استفاده از فضا‌های غیر مسقف در انتخابات ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۰ خبر داد.

 

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیمای زنجان انتخابات ریاست جمهوری ستاد انتخابات صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۹۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم بهرام عین‌اللهی، خطاب به سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به عمل آید.

در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

پیش از این، پدرام پاک آئین در این سمت مشغول خدمت بود.

کد خبر 6090350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • بیمارستان محب مهر پلمب نشده است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل حجاب یا اختلاف ملکی؟
  • تکذیب پلمب یک بیمارستان به دلیل کشف حجاب در شمال تهران
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب؟
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود